Employer Branding Institute autorem nowej komunikacji employer brandingowej marki Sephora

Informacja Prasowa - 23.03.2020
57

Employer Branding Institute autorem nowej komunikacji employer brandingowej marki Sephora

Agencja Employer Branding Institute w ścisłej współpracy z działem HR Sephora Polska była odpowiedzialna za przygotowanie strategii employer branding oraz działań egzekucyjnych. Po stronie Agencji leżała m.in.: całościowa produkcja nowej strony kariery marki Sephora oraz wypracowanie spójności w kanałach komunikacji. Dodatkowo Agencja odpowiada za komunikację employer brandingową w kanałach social media klienta.

Głównymi bohaterami nowej strony są pracownicy marki Sephora.Wraz z zespołem Sephora postanowiliśmy opowiedzieć historie ludzi, którzy są ekspertami i pasjonatami jednocześnie. Bez względu na to, czy pracują w biurze, czy w perfumeriach, stanowią najlepsze świadectwo, jakim pracodawcą jest Sephora– komentuje Magda Galon, Senior Account Executive z agencji Employer Branding Institute.

W komunikacji postawiono na autentyczność i dopasowanie do potrzeb kandydatów i pracowników. Zadbano o uspójnienie kanałów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Na nowej stronie kariery, dopasowanej do potrzeb wizerunkowo-rekrutacyjnych biura i perfumerii, użyto autentycznych historii pracowników w postaci zdjęć, filmów ale także podcastów, które są rozmowami o doświadczeniach, budowaniu eksperckości i pasji pracowników Sephora. Na profilu Facebook oraz LinkedIn pojawia się stała komunikacja do kandydatów.

Najważniejsze było dla nas oparcie wszelkich działań w zgodzie z wypracowaną strategią employer brandingą, która poprzedziła działania realizacyjne i pozwoliła nam wyznaczyć wyróżniki marki pracodawcy i jej tożsamość.– podkreśla Kaja Gryciak, Client Servcie Manager z agencji Employer Branding Institute.

Pomysł na stronę i jej finalny efekt jest spójny z wyprowadzoną strategią employer brandingową dla marki Sephora. Za proces strategiczny odpowiadała również Agencja Employer Branding Institute.Stronę można obejrzeć pod linkiem: www.sephora-kariera.pl

Comments

comments

57
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...