Dowolność wyboru – gwarancja autentyczności
– Naszym priorytetem i misją jest dzielenie się zainteresowaniami, inspiracjami, pasjami oraz promowanie kultury na wiele sposobów. Za pomocą naszego nowego Programu Partnerskiego skierowanego do influencerów oferujemy im możliwość promowania dokładnie tych produktów z szerokiego asortymentu sklepu Empik.com, które szczerze polecają – bez narzucania konkretnych wytycznych. Taka polityka współpracy jest pierwszym tego typu rozwiązaniem na rynku i już zauważamy ogromne zainteresowanie ze strony twórców, którzy gromadzą na swoich profilach nawet kilkadziesiąt tysięcy fanów. Wszystkie zgłoszenia do naszego Programu Partnerskiego rozpatrywane są indywidualnie – Szymon Bujalski, dyrektor e-commerce w Empiku
Pakiet korzyści dla twórców
Efektywnościowe modele rozliczeń
-
CPS (Cost Per Sale) – czyli prowizja od sprzedaży każdego produktu;
-
CPC (Cost per Click) – czyli prowizja obliczana za każde kliknięcie w reklamę;
-
CPS i CPC – model hybrydowy, będący połączeniem obu wariantów.