Empik stawia na Walk PR

Informacja Prasowa - 07.01.2020
136

Empik stawia na Walk PR

Empik wybrał Walk PR do kompleksowej obsługi Public Relations i realizacji wybranych projektów specjalnych. Agencja jest odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną marki Empik (salony, online, aplikacja). Współpraca rozpoczęła się w listopadzie br.

Do stale rozszerzającego się portfolio klientów Walk PR dołączyła jedna z największych marek z branży kultury i rozrywki w Polsce. W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksowe działania PR produktowego i korporacyjnego, doradztwo strategiczne, kontakt z mediami, współpracę z influencerami oraz obsługę PR wybranych akcji specjalnych, m.in. telewizyjnej gali Bestsellerów Empiku. Do jej zadań należą aktywności związane z działalnością stacjonarnych salonów Empik, platformy internetowej Empik.com, aplikacji Empik Go i księgarni internetowej Livro.pl. Za działania po stronie agencji odpowiada zespół brand PR zarządzany przez Kingę Muszytowską PR Group Account Directora.

Empik to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek. Rocznie obsługuje 90 milionów odbiorców. Od kilkudziesięciu lat pomaga Polakom odkrywać i rozwijać pasje oraz zainteresowania. W 279 salonach stacjonarnych oferuje szeroki wybór jakościowych produktów z różnych kategorii, w tym książek, płyt, filmów, gier planszowych, biletów na wydarzenia, artykułów kreatywnych i papiernicznych czy zabawek. Intensywnie rozwija platformę internetową empik.com (TOP3 polskiego e-commerce), gdzie dostępne są także akcesoria sportowe, produkty z kategorii Dziecko i Mama, Zdrowie i Uroda, Dom i Ogród, Elektronika i AGD. Z myślą o tych, którzy nie chcą się rozstawać ze swoją ulubioną lekturą i chcą ją mieć zawsze przy sobie, powstała aplikacja Empik Go. To nowoczesne narzędzie do czytania e-booków i słuchania audiobooków, które oferuje już 5 abonamentów z dostępem do tysięcy tytułów.

Comments

comments

136
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...