Emilia Klepacka corporate PR managerem Group One

Jerzy Ciszewski - 04.02.2019
59

Emilia Klepacka corporate PR managerem Group One

Emilia Klepacka corporate PR managerem Group One

Emilia Klepacka objęła nowo utworzone stanowisko corporate PR managera w Group One, największej niezależnej grupie komunikacyjnej w Polsce. Odpowiedzialna będzie za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną Group One oraz poszczególnych spółek: Change Serviceplan, Labcon, Media Ready, Mediaplus, RL Media, SalesTube oraz Value Media.

Emilia będzie odpowiadać m.in. za budowanie spójnej strategii komunikacji Group One, wizerunek grupy oraz poszczególnych spółek na zewnątrz, ich pozycjonowanie w mediach i wydarzeniach branżowych oraz rozwój za kanałów własnych. Do jej zadań będzie należała również integracja komunikacji wewnątrz grupy oraz działania z zakresu employer brandingu. Jednym z celów PR jest również wysokie pozycjonowanie w mediach ekspertów poszczególnych spółek, którzy stanowią o sile i unikalnej na rynku ofercie Group One.

Klepacka ma 7-letnie doświadczenie w branży PR, w realizacji projektów CSR, content i influencer marketingowych. Przez ostatnie 2 lata pełniła funkcję PR managera w agencji full service 4Frame, odpowiadając za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną agencji, obsługę PR klientów, wsparcie kampanii 360 w zakresie działań PR oraz rozwój kompetencji influencer marketingowych w ramach organizacji. Odpowiadała za działania PR i współpracę z influencerami m.in. dla Maxi Zoo, Lancôme, Cocio z portfolio Arla Foods, Chiquita, Lindt, Courir.

Wcześniej związana była z agencjami stricte PRowymi. Razem z ATW Communications, w którym zajmowała stanowisko PR Managera, zdobyła międzynarodową nagrodę Bulldog Media Relations Award 2016 w kategorii Best Special Event/Stunt za projekt „Dzień różowych inspiracji”, pokaz mody z blogerkami modowymi dla marki Carlo Rossi. W ATW Communications odpowiadała za działania PR takich marek jak: Danone, Activia, Danio, Fantasia (Danone), Bonduelle, Carlo Rossi, Cointreau (CEDC), Dobrowianka i Żywiec Zdrój oraz marek z portfolio Johnson&Johnson: Neutrogena, Johnson’s Baby i Compeed. Koordynowała również kampanie CSR: „Podziel się Posiłkiem” Danone, „Wzorowa Łazienka” Domestos, „Mamo Tato, wolę wodę” Żywiec Zdrój oraz „Opalam Się Bezpiecznie” DAX Sun.

Przed przejściem do branży PR współpracowała z Polską Agencją Prasową.

 

***

Group One jest największą, niezależną grupą komunikacyjną w Polsce funkcjonującą na rynku od 2013 roku. Zatrudnia niemal 350 osób. Oferuje klientom szeroki wachlarz usług, poczynając od strategicznych, przez kreatywne i mediowe, aż po technologiczne. Jej przewagą są silne digitalowe kompetencje, które od początku istnienia stanowiły trzon struktury – ponad 60% biznesu Group One to projekty on-linowe, które realizowane są z wykorzystaniem silnych relacji m.in. z Facebookiem i Google.

Comments

comments

59
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...