Emeritos Banditos wspierają działania promocyjne RTV EURO AGD

Informacja Prasowa - 28.02.2020
161

Emeritos Banditos wspierają działania promocyjne RTV EURO AGD

RTV EURO AGD nawiązało współpracę z Emeritos Banditos, zespołem złożonym z polskich gwiazd sceny e-sportowej, który będzie wspierał kampanię promującą specjalną ofertę sprzętu komputerowego i akcesoriów dla graczy. Kampania będzie przebiegać pod hasłem „Lepiej, jak jest więcej”.

 

– RTV EURO AGD ma bardzo szeroką gamę laptopów dla graczy i dla wymagających klientów, którzy poszukują sprzętu o zaawansowanych technologicznie parametrach. Gaming już dawno przestał być niszową rozrywką, a według badań, ponad 60% Polaków to gracze, stąd nasza mocna oferta, adresowana do tej grupy i uwzględniająca jej potrzeby – powiedział Karol Grzegorek, Kierownik Działu Handlowego w RTV EURO AGD. – Komputery gamingowe, ze względu na swoją wydajność świetnie sprawdzają się także przy projektowaniu graficznym czy obróbce wideo. Rozumiemy potrzeby klientów i wspieramy ich w procesie zakupowym, zapewniając korzystne ceny i oferując atrakcyjny system finansowania. Zakup laptopa o doskonałych parametrach, rozłożony na raty 0 proc. staje się rozwiązaniem przystępnym dla każdego.

 

W ramach kampanii „Lepiej, jak jest więcej” Emeritos Banditos, czyli Piotr „Izak” Skowyrski, Jarosław „pashaBiceps” Jarząbkowski, Paweł „Saju” Pawelczak, Mateusz PagoPągowski oraz Damian „peVor” Kozioł, wezmą udział w tygodniowym boot campie, w czasie którego będą trenować i szlifować swoją technikę w grze. Pełną relację będzie można zobaczyć na kanałach influencerów na platformie Twitch.tv.

Kampania została zainaugurowana pod koniec lutego filmem, opublikowanym na kanale Piotra „Izaka” Skowyrskiego, w którym zawodnicy Emeritos Banditos rozwiązują specjalny quiz, dzięki któremu można bliżej poznać całą ekipę.

Oprócz komunikacji w kanałach social media, w ramach kampanii przewidziane są także działania w internecie, POS w sklepach i materiały w sieci własnej DOOH. Kampania potrwa do końca marca.

Comments

comments

161
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...