El Padre i Public Dialog dla programu „Mali Ratownicy”

Informacja Prasowa - 03.07.2019
89

El Padre i Public Dialog dla programu "Mali Ratownicy"

Obie agencje zajmują się kompleksową organizacją trzeciej edycji programu społecznego „Mali Ratownicy” stworzonego przez Volkswagen. W strefach, które powstaną na plażach w 8 nadmorskich miejscowościach, ratownicy medyczni będą uczyć najmłodszych podstawowych zasad pierwszej pomocy. W tym roku każde przeszkolone dziecko to 3 zł przekazane na rehabilitację podopiecznych Fundacji ECHO, która wspiera w rozwoju dzieci z wadami słuchu.

El Padre zajmuje się organizacją tegorocznego roadshow, a Public Dialog komunikacją PR. Do realizacji projektu jest dedykowany kilkudziesięcioosobowy zespół. Agencje zdobyły obsługę projektu w drodze przetargu.

-Mali Ratownicy to bardzo ważny projekt dla Volkswagena. Staramy się zaszczepiać w dzieciach cechy, które mogą im się przydać w dorosłym życiu, jak odwaga, zaradność, chęć niesienia pomocy. Nauka udzielania pierwszej pomocy to najważniejsza część projektu, bo ta wiedza zostaje na całe życie, ale głównym celem jest budowanie odpowiedzialnych postaw od najmłodszych lat. Zdecydowaliśmy się na wybór  tandemu – EL Padre i Public Dialog – dwóch wyspecjalizowanych w swoich obszarach agencji, ponieważ zależy nam na synergii działań eventowych i komunikacyjnych. To trzecia edycja Małych Ratowników i mamy plan pobić rekord przeszkolonych dzieci podczas wakacji. Wierze, że dzięki tej współpracy, uda nam się to osiągnąć – powiedziała Katarzyna Dziomdziora, senior marketing communications specialist w Volkswagen Group Polska.

W trosce o bezpieczeństwo najmłodszych, w 2017 roku Volkswagen stworzył program „Mali Ratownicy”.  Jego zadaniem jest nauczenie zasad udzielania pierwszej pomocy jak największej liczby dzieci i pokazanie, że jest to bardzo proste. W specjalnych strefach na polskich plażach, dzieci stają się super bohaterami i uczą się prawidłowo udzielać pierwszej pomocy, pod czujnym okiem profesjonalnych ratowników medycznych. W ramach tej akcji przeszkolono już prawie 20 tysięcy maluchów.

Pierwsza Strefa pojawi się 5 lipca w Świnoujściu. Dodatkowo w tegorocznej edycji Volkswagen zdecydował się wesprzeć Fundację Echo, która pomaga w rozwoju dzieci z wadami słuchu. Każde przeszkolone dziecko w strefie Małych Ratowników to 3 zł jakie marka przekaże na rehabilitację podopiecznych Fundacji.

Tak jak w latach poprzednich kolorową strefę będzie można spotkać w Świnoujściu, Kołobrzegu, Dziwnowie, Darłowie, Ustce, Gdańsku i we Władysławowie.

W tym roku akcje wspierają i pojawią się w poszczególnych miastach: Paulina Krupińska, Kuba Wesołowski, Dorota Gardias, Iwona Cichosz oraz psycholog – Małgorzata Ohme. Na plażach będzie można też spotkać znanych blogerów, między innymi: Marlenę Wróblewską (blog Makóweczki) czy Martę Lech-Maciejewską, autorkę bloga Super Styler.

Strefa Małych Ratowników czynna będzie od piątku do niedzieli w godzinach 9:00 – 17:00, w Świnoujściu (5-7.07), Kołobrzegu (12-14.07), Dziwnowie (19-21.07), Darłowie (26-28.07), Ustce (2-4.08), Gdańsku (9-11.08), Łebie (16-18.08) i we Władysławowie (23-25.08).

Katarzyna Dziomdziora

Comments

comments

89
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...