#EffieMovingForward przedstawia Nominowanych w 2021

Informacja Prasowa - 29.09.2021
91

#EffieMovingForward przedstawia Nominowanych w 2021

#EffieMovingForward przedstawia Nominowanych w 2021

 Jury 22. edycji Effie Awards Poland przyznało 78 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (12), wśród agencji – McCANN Poland (7), a wśród reklamodawców ex aequo: McDonald’s (4) i Grupa Maspex (4).

 Ponad 170 ekspertów zasiadających w 11 grupach jurorskich, wybrało kampanie i rozwiązania marketingowe, które zasługują na nominację do nagrody Effie Awards 2021. Jury pod przewodnictwem Macieja Hermana, Dyrektora Zarządzającego LOTTE Wedel, właściciela marki E.Wedel, oceniło zgłoszenia w 24 kategoriach.

Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymał McCANN Poland (7), VMLY&R (6) oraz DDB Warszawa (5)                  i Publicis Worldwide (5).

12 nominacji zdobyła agencja mediowa Starcom, kolejne otrzymali Performics (7) i Spark Foundry (7)            oraz Wavemaker (6).

Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymali: McDonald’s (4) i Grupa Maspex (4), a następnie Grupa Żywiec (3), LEGO (3), Mastercard (3) oraz Polski Standard Płatności (3).

Wśród tegorocznych nominowanych znalazło się ponad 20 debiutantów, a najwięcej nominacji Jury przyznało w kategorii React & Defend.

Nagrodzonych poznamy 26 października 2021 podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Comments

comments

91
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...