Effie Poland ogłasza skład Komitetu Organizacyjnego jubileuszowej 25. edycji konkursu
Informacja Prasowa - 10.04.2024Komitet Effie Awards Poland 2024 to 15 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów
Zaproszenie do Komitetu specjalistów zarówno ze strony agencyjnej, jak i klienta, daje całościowe spojrzenie na branżę komunikacji marketingowej w zakresie trendów i zmian, ale przede wszystkim oczekiwań i potrzeb konsumenta.
To oni wspomagają rozwój Effie w Polsce:
- Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services, Grupa Maspex
- Tomasz Bartnik, Partner, One Eleven
- Wojciech Borowski, Group CEO, McCANN Poland
- Elżbieta Flasińska, B2C Marketing Director, Grupa Pracuj SA
- Edyta Frąckowiak, COO, Co-Founder, numbers & intuition
- Dagmara Gadomska, General Manager, Publicis Worldwide
- Michał Kociankowski, Managing Partner Synergion
- Magda Kolenkiewicz, General Manager, Starcom
- Magdalena Kozanowska, Vice President, COO & Partner, 180heartbeats + Jung v Matt
- Małgorzata Majcher, Chief Strategy&Innovation Officer, DDB Warszawa
- Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, Managing Director, OMD
- Joanna Okła, CEO, EssenceMediacom
- Michał Rutkowski, Managing Director, K2 Create
- Elżbieta Twardowska, Chief Strategy Officer, Ogilvy
- Kamil Wiszowaty, CEO, Group One Media
Komitet Organizacyjny Effie Poland jest ciałem decyzyjnym we wszystkich kwestiach regulaminowych, porządkowych, spornych, na każdym etapie organizacji i przebiegu konkursu. Obecnie Komitet pracuje nad zmianami w formularzach zgłoszeniowych, udoskonaleniem procesu zgłaszania, a także wyborem tegorocznego jury konkursu.
Członkowie Komitetu przyjrzeli się również kategoriom konkursowym i uaktualnili ich katalog. Zamknięto kategorie Partnership i Automotive & Mobility, wcielając produkty i usługi z tej ostatniej do kategorii Consumer Goods i Services. Otwarto natomiast nową kategorię AI. Redefiniowano kategorię Retail poszerzając ją o Marketplaces, Non-Profit & Public Service poszerzając o Political Service.
Modyfikacji uległy też E-Commerce & Omnichannel, Social Platforms & Influencers oraz ESG. Rozdzielono kategorię Launch/Relaunch, obecnie mamy osobną kategorię Launch dla kampanii nowych produktów i usług oraz kategorię Relaunch & Defend powstałą z połączenia dwóch bliskich sobie kategorii skoncentrowanych na aktywnych działaniach komunikacyjnych, których celem była obrona pozycji biznesowej i/lub reakcja na zewnętrzne okoliczności biznesowe lub pozabiznesowe. Zmianom uległa też kategoria dla strategicznych konceptów biznesowych i marketingowych, w których dział marketingu odegrał kluczową rolę, tj. Marketing & Business Solutions (MBS).
Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane
w okresie 1.01.2023 -31.03.2024 r. Prace będą przyjmowane w 3 terminach:
- I termin: do 17.05.2024
- II termin: do 07.06.2024
- III termin: do 28.06.2024
Start zgłoszeń poprzedzą webinary dla zgłaszających Effie in Practice:
- 04.2024 – Wszystko wokół kategorii i zasad zgłaszania
- 04.2024 – Szkolenie dedykowane organizacjom Non-Profit
- 04.2024 – Jak pisać zgłoszenie, by nie zmarnować szansy na Effie
Gala odbędzie się 5.11.2024 w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.
Zapraszamy do śledzenia aktualności dotyczących tegorocznej edycji konkursu na https://awards.effie.pl/ oraz w mediach społecznościowych.