Edyta Kowal: z Prowly do Socjomanii

Informacja Prasowa - 05.09.2019
186

Edyta Kowal: z Prowly do Socjomanii

Edyta Kowal: z Prowly do Socjomanii

Do zespołu Socjomanii dołącza Edyta Kowal, wcześniej związana z Prowly. Jako Chief Marketing Officer będzie koordynować działania marketingowe i komunikacyjne marki oraz rozwijać zespół w Warszawie.

Głównym zadaniem Edyty będzie prowadzenie działań marketingowych Socjomanii, w tym rozwój strategii komunikacyjnej i działań content marketingowych, w których się specjalizuje. Objęcie przez nią roli lidera w warszawskim biurze jest związane z pozyskiwaniem nowych klientów w stolicy i koniecznością rozbudowy lokalnego zespołu przez krakowską spółkę.

Edyta wesprze także zespół ekspertów Socjomanii w projektach realizowanych dla klientów.

„Dla zespołu Socjomanii dołączenie Edyty jest kamieniem milowym w rozwoju. Edyta jest dla mnie jedną z osób, które budują pojęcie content marketingu w Polsce, a wnosząc swoje doświadczenie z Public Relations stanowi kolejny mocny filar Socjomanii, pokrywając dla nas brakujący obszar. Jednocześnie będzie odpowiedzialna za strategiczne i ważne z perspektywy ostatnich lat i realizacji nowej wizji Socjomanii działania (m.in. digitalizacja biznesu, projektowanie usług)” – komentuje Katarzyna Młynarczyk, CEO Socjomanii.

Przed dołączeniem do Socjomanii Edyta odpowiadała za strategię marketingową i content marketingową Prowly na rynku globalnym i prowadziła Prowly Magazine, międzynarodowy serwis poświęcony public relations. Wcześniej była redaktor naczelną portalu branżowego Proto.pl. Jest inicjatorką cyklu spotkań branżowych dla praktyków content marketingu – Content Espresso. Wykłada Marketing Internetowy na studiach podyplomowych Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Politechniki Białostockiej.

To kolejne wzmocnienie zespołu Socjomanii w ostatnim czasie. Przed Edytą Kowal listę ekspertów zasilili: Rafał Marek, odpowiadający za digital i performance marketing, wcześniej związany przez kilkanaście lat z Grupą Onet-RAS Polska, Piotr Podgajny – Digital Strategy Lead i trener Social Media, wcześniej pracujący dla Deloitte Digital CE, oraz Cezary Kuik, specjalista w zakresie digital marketingu, wykorzystujący w komunikacji nowe technologie, m.in. chatboty, AI oraz AR. Więcej o zespole Socjomanii przeczytasz tutaj: https://socjomania.pl/zespol

O Socjomanii:

Socjomania – spółka konsultingowo-szkoleniowa w obszarze digitalizacji, marketingu i strategii. Socjomania jako marka na rynku funkcjonuje od 10 lat. Konsultanci Socjomanii specjalizują się w budowaniu strategii digitalizacji, marketingu (obszar wszystkich narzędzi digital), są wykładowcami na uczelniach w tematyce marketingu, employer brandingu i strategii, prowadzą własne kierunki studiów. Firma jest przedstawicielem Digital Marketing Institute w Polsce i prowadzi kursy z międzynarodowym poziomem kwalifikacji. W ostatnich 5 latach Socjomania wykorzystuje metodykę service design i podejście design thinking w budowaniu rozwoju organizacji będąc jednym z założycieli polskiego oddziału Service Design Network.

SONY DSC

Comments

comments

186
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...