Echo Investment pyta słuchaczy RMF FM, co powinno znaleźć się na ich osiedlu, żeby żyło im się lepiej

Informacja Prasowa - 20.08.2020
248

Echo Investment pyta słuchaczy RMF FM, co powinno znaleźć się na ich osiedlu, żeby żyło im się lepiej

Echo Investment pyta słuchaczy RMF FM, co powinno znaleźć się na ich osiedlu, żeby żyło im się lepiej

Wystartowała kampania informacyjna Echo Investment, która przybliży słuchaczom radia RMF FM i RMF Classic, jakie udogodnienia, innowacje technologiczne i ekologiczne rozwiązania powinny być stałym elementem nowoczesnych osiedli. W ramach akcji, deweloper zapyta Polaków o to, co ich zdaniem powinno znaleźć się na osiedlu, żeby żyło się tam lepiej i wygodniej. Autorzy najciekawszych odpowiedzi będą mieli szansę wygrać nawet 2000 zł na doposażenie mieszkania oraz 1000 zł na zakupy w sklepie Somfy Polska, partnera akcji.

Cała kampania potrwa do 28 sierpnia i obejmować będzie m.in. wypowiedzi ekspertów dotyczące rozwiązań smart w obiektach mieszkaniowych, udogodnień z rodzaju „life services” oraz dyskusję na temat miastotwórczych, wielofunkcyjnych projektów. Uzupełnieniem akcji będzie seria „Tour de Echo”, czyli audio spacerów po inwestycjach dewelopera oraz konkurs, w którym słuchacze są zaproszeni do odpowiedzi na pytanie „Co powinno znaleźć się na Twoim osiedlu, aby żyło Ci się lepiej i wygodniej?”. W każdy piątek w programie „Lato wszędzie” RMF FM nagrodzi autora najciekawszego zgłoszenia. Do wygrania 2000 zł na doposażenie mieszkania oraz 1000 zł na zakupy w sklepie Somfy Polska. Odpowiedzi można zgłaszać online: https://www.rmf.fm/r/echo-investment.html

Echo Investment na bieżąco wprowadza zmiany w projektowaniu swoich osiedli, by jak najszybciej reagować na zmieniające się potrzeby swoich klientów. Po kilkutygodniowej analizie zachowań mieszkańców miast związanej z zagrożeniem epidemiologicznym, deweloper postanowił przystosować budowane przez siebie projekty mieszkaniowe do nowych warunków. Jego architekci tak zmieniają projekty mieszkaniowe, by były bezpieczniejsze, wygodniejsze i lepiej przygotowane na podobne zagrożenia w przyszłości.

Doświadczenie pandemii wyczuliło klientów na kwestie bezpieczeństwa, ale również nam zależy na tym, żeby użytkownicy przestrzeni którą tworzymy, byli w niej bezpieczni i mieli poczucie komfortu. Wspólnie z projektantami i doradcami klientów przeanalizowaliśmy sposoby korzystania z naszych budynków oraz potencjalne ryzykowne miejsca. Następnie opracowaliśmy i wdrożyliśmy zestaw nowych działań i wytycznych projektowych związanych z bezpieczeństwem. To często rozwiązania, na które wcześniej zwracaliśmy mniej uwagi, a są i były prostymi sposobami na poprawienie bezpieczeństwa i ułatwienie utrzymania czystości. Ich wprowadzenie wymagało najczęściej zmiany sposobu myślenia o projektowaniu, a nie dużych nakładów finansowych czy organizacyjnych – tłumaczy Waldemar Olbryk, członek zarządu Echo Investment odpowiedzialny za sektor mieszkaniowy.

Co sprawi, że klienci Echo Investment będą lepiej zabezpieczeni na wypadek potencjalnego zagrożenia epidemiologicznego, konieczności pracy z domu czy ograniczenia mobilności?

Podstawową rzeczą jest higiena. Oprócz zalecenia systematycznego odkażania, postanowiliśmy ograniczyć konieczność dotykania rzeczy w przestrzeniach wspólnych: holach, korytarzach czy klatkach schodowych. Dlatego mieszkańcy osiedla Reset II w Warszawie czy wrocławskiej Stacji 3.0 będą mogli pobrać na swój smartfon specjalną aplikację, która będzie ich identyfikować, automatycznie otwierać im drzwi oraz wzywać windę, która zawiezie ich na ich piętro. Rozważamy także możliwość montowania lamp dezynfekujących przestrzenie wspólne promieniami UV, jednak będzie to zależne od porozumienia z przyszłymi wspólnotami. Dużo energii poświęciliśmy na ułatwienie mieszkańcom prowadzenia wygodnego życia, mimo ewentualnych ograniczeń. W budynkach, które mają przestrzeń do wspólnego użytkowania, jak klub mieszkańców, zaproponowaliśmy zaaranżowanie małych przestrzeni do pracy. Mieszkańcy, którzy nie będą mogli pójść do biura i nie chcą pracować w swoim domu, skorzystają z osiedlowej przestrzeni do pracy. Takie rozwiązanie już wdrażamy w warszawskiej Stacji Wola II i poznańskiej Esencji – wylicza Waldemar Olbryk.

Kolejnymi rozwiązaniami pomagającymi wygodnie funkcjonować w mieszkaniu i na swoim osiedlu są zewnętrzne umywalki czy pojemniki z płynem do dezynfekcji, szczególnie przydatne przy placach zabaw czy aplikacja społecznościowa, pozwalająca komunikować się z sąsiadami (może być wykorzystywana także przez administrację do powiadamiania o wysokości czynszu i innych organizacyjnych sprawach). Kilkutygodniowe zamknięcie w marcu i kwietniu uświadomiło nam także potrzebę korzystania z otwartej przestrzeni. To ostateczny argument dla projektantów Echo Investment, by każde mieszkanie miało zaprojektowaną dużą i wygodną loggię, taras lub balkon. Żeby przygotować mieszkanie do spełniania wielu funkcji, proponujemy klientom także usługi doświadczonych architektów wnętrz, którzy pomogą optymalnie zaprojektować przestrzeń, by w razie potrzeby można było wygospodarować w niej domowe biuro. Dużą wagę przywiązujemy również do kwestii przypominania o nowych zasadach postępowania, które jeszcze nie w pełni weszły nam w krew. W tym celu opracowaliśmy zestaw pozytywnych plakatów, instrukcji i murali, które przypominają o zasadach higieny czy rekomendują określone działania – jak na przykład korzystanie ze schodów.

Post-covidowe rozwiązania Echo Investment wprowadza w miarę możliwości w już kończonych projektach, jak również tych które są na wczesnym etapie budowy czy nawet projektowania. Pierwsze efekty będzie można obserwować już w trzecim kwartale 2020 r., kiedy do użytku zostanie oddana inwestycja Reset II w Warszawie m.in. z aplikacjami do bezdotykowego prowadzenia mieszkańca do jego lokalu, czy następnie we wrocławskiej Stacji 3.0.

Comments

comments

248
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...