Eau Thermale Avène z kampanią „Atopowe SOS”

Informacja Prasowa - 23.04.2019
227

Eau Thermale Avène z kampanią "Atopowe SOS"

SHAKE HANDS po wygranym przetargu realizuje w mediach społecznościowych kampanię „Atopowe SOS” dla marki Eau Thermale Avène koncernu Pierre Fabre Dermo-Cosmétique.

Celem prowadzonych przez agencję działań jest promocja kolejnej edycji konkursu konsumenckiego „Atopowe SOS” skierowanego do rodziców dzieci cierpiących na atopowe zapalenie skóry, budowanie wizerunku marki Eau Thermale Avène oraz edukacja z zakresu produktów i rozwiązań oferowanych przez markę.

SHAKE HANDS odpowiada za strategię działań, prowadzenie komunikacji na profilach social media, współpracę z influencerami, obsługę konkursu oraz kampanie mediowe promujące konkurs.

Laureat konkursu wygra 3 tygodniowy pobyt w Centrum Hydroterapii Avène we Francji dla swojego dziecka. Konkurs prowadzony jest pod adresem www.atopowesos.pl.

Za bieżącą obsługę kampanii odpowiada Agnieszka Radosz, Community Manager w SHAKE HANDS oraz Szymon Ślipko, Strategy Director.

 

Comments

comments

227
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...