E-Contenta promuje zrównoważony digital marketing 

Informacja Prasowa - 14.03.2019
99

E-Contenta promuje zrównoważony digital marketing 

E-Contenta promuje zrównoważony digital marketing 

E-Contenta, platforma dystrybucji treści reklamowych wpierana przez technologię AI, ogłosiła dziś inwestycję w wysokości miliona złotych od polskiego funduszu inwestycyjnego Simpact.

 Współpracując z markami takimi jak Whiskas czy PepsiCo a także z agencjami medialnymi MGroup i OMD, E-Contenta udostępnia platformę, która wspiera firmy w realizacji strategii content marketingowej poprzez inteligentną dystrybucję treści w formie reklam natywnych. Składające się z płatnych reklam pasujących do wyglądu, stylu i funkcji danego medium, natywne reklamy mają na celu skłonić czytelnika do konkretnego działania jakim jest na przykład wejście na stronę danej firmy lub przeczytanie wpisu na korporacyjnym blogu. W porównaniu do tradycyjnych reklam typu display czy baner, reklama natywna jest bardziej skuteczna ponieważ jest dopasowana do preferencji użytkownika i jest nieinwazyjna.

„Dlaczego mielibyśmy nie dbać o świat cyfrowy tak jak dbamy o powietrze, którym oddychamy?”, pyta Zoia Andreeva, CEO i założycielka E-Contenta. „Tak jak powietrze pełne zanieczyszczeń, również Internet jest dziś przepełniony nieistotnymi informacjami i denerwującymi reklamami. E-Contenta zachęca firmy by minimalizowały przekaz z rodzaju „kup jeden, otrzymasz drugi gratis”. Pomagamy swoim klientom w zrewolucjonizowaniu ich strategii marketingowych, zachęcamy by zmienili swoje podejście, zrezygnowali z natarczywych reklam i skupili się na budowaniu długoterminowej relacji ze swoją grupą docelową poprzez udostępnianie wartościowych, edukacyjnych materiałów. W ostatecznym rozrachunku, wszyscy skorzystamy z czystszego środowiska cyfrowego.”

Inwestycja Simpact dostarczy kapitał niezbędny na rozwój biznesu oraz światowej klasy zespół doradczy. Ogłoszono już plany otworzenia nowej siedziby E-Contenta w Warszawie oraz zatrudnienia nowych członków zespołu odpowiedzialnych za digital marketing oraz rozwój software. Znaczna część środków zostanie wykorzystana na  prace badawczo-rozwojowe, które mają na celu wdrożenie nowych algorytmów śledzących i targetujących do systemu.

Działanie platformy opiera się w głównej mierze na algorytmach sztucznej inteligencji, które zapewniają zautomatyzowane dopasowanie wysokiej jakości, merytorycznych treści marketingowych do preferencji indywidualnego użytkownika. Narzędzie zostało stworzone w taki sposób by wyświetlać reklamę tylko tym użytkownikom, których profil odpowiada przynajmniej w 75% grupie docelowej danej firmy. Dodatkowo E-Contenta planuje stworzyć super intuicyjny, automatyczny, bazujący na technologii UX system raportowania wyników podjętych działań. Zwiększy to przejrzystość i wydajność procesu zarządzania kampanią.

„Udział w kilku programach akceleracyjnych, w których rozwijaliśmy nasz pomysł i tworzyliśmy ofertę, budowa platformy oraz jej wdrożenie najpierw na Ukrainie, następnie w Rosji i USA zajęły nam trzy lata.” powiedziała Zoia Andreeva. „Poszukując nowych możliwości przyspieszenia naszego rozwoju w Europie oraz przeniesienia naszej działalności i technologii na wyższy poziom, Simpact okazał się być dla nas idealnym partnerem. Ich wiedza z zakresu nowych technologii oraz zaangażowanie w projekty z pozytywnym wpływem społecznym są tożsame z naszymi fundamentalnymi wartościami w E-Contenta. Bardzo cieszę się ze współpracy z Simpact i jestem pewna, że będzie ona owocna zarówno dla naszego zespołu jak i dla naszych klientów.”

„E-Contenta jest niezwykle obiecującą firmą w sektorze digital marketingu. W stosunkowo niedługim czasie udało im się zbudować prężnie działającą organizację, którą wyróżnia kompetentny zespół oraz przełomowa technologia, zapewniająca wymierną wartość dodaną dla klientów spółki.” -powiedział Krzysztof Grochowski, CEO w Simpact. „Podczas gdy rynek reklamowy dynamicznie się zmienia, ewoluując w kierunku kanałów cyfrowych, oczekuje się, że w ciągu najbliższych kilku lat reklama natywna osiągnie znaczący udział w rynku. Jesteśmy pewni, że wspierając E-Contenta, przyczyniamy się do zmiany branży digital marketingu na lepsze. Z niecierpliwością czekamy na rozwój projektu i rezultaty naszego zaangażowania.”

***

E-Contenta

E-Contenta jest platformą opartą na sztucznej inteligencji, która wspiera firmy w realizacji strategii content marketingowych poprzez inteligentną dystrybucję treści w formie reklam natywnych. Została założona w 2016 roku. Świadczy swoje usługi takim klientom jak: SEMrush, Beeline, Whiskas, Pedigree, PepsiCo a także współpracuje bezpośrednio z agencjami MGroup, Publicis, Dentsu, OMD. E-Contenta pomaga klientom w tworzeniu korporacyjnych portali i blogów jako integralnych części ich strategii komunikowania marki co wpływa na poprawę wskaźników zaangażowania treści (strony na sesję, czas spędozny na blogu, subskrypcje itp.). Do tej pory startup otrzymał inwestycję od Untitled (Moskwa, Rosja) oraz Starta Accelerator (Nowy Jork, USA). Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z [email protected]

 Simpact

Simpact to pierwszy w Polsce fundusz inwestycyjny venture capital oparty na idei Impact Investing, w którym kluczowym kryterium zaangażowania w projekty technologiczne jest ich pozytywny wpływ na społeczeństwo i środowisko. Do portfolio funduszu należą: Sidly, Vocapp, Smart Soft Solutions, Glaze Prosthetics, Take Task i Literacka. Fundusz powstał w ramach koordynowanego przez Narodowe Centrum Badań I Rozwoju programu Bridge Alfa. Więcej informacji o funduszu Simpact – www.simpact.vc

 

Comments

comments

99
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...