#DzieńSzpilek z większością pozytywnych publikacji w portalach internetowych
Informacja Prasowa - 05.10.2020
string(110) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2020/10/casestudyintranet-1200x500.png');"
string(84) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2020/10/casestudyintranet-1200x500.png"
#DzieńSzpilek z większością pozytywnych publikacji w portalach internetowych
#DzieńSzpilek z większością pozytywnych publikacji w portalach internetowych
Wydźwięk publikacji w większości pozytywny
Ponad 64% materiałów w portalach internetowych dotyczących Dnia Szpilek było pozytywnych, a prawie 26% – neutralnych. Redaktorzy informowali w portalach internetowych o myśli przewodniej akcji i zachęcali do zaangażowania się w pomoc dla potrzebujących dzieci. Pojawiły się jednak również głosy krytyki, stanowiące 10% wszystkich publikacji. Dotyczyły one zarzutów promowania marki na szkodzie innych, czy też kwoty 2 zł, którą sklep miałby przekazać za każde poprawne oznaczenie, co według niektórych nie było proporcjonalne do zarobków generowanych przez firmę. Komentowano również rygorystyczny regulamin inicjatywy.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...