Dzień kobiet według Emirates Airline

Jerzy Ciszewski - 12.03.2018
225

Co zrobiły linie Emirates ? Otóż w tym roku, skompletowały damską załogę oraz obsługę naziemną na lot z Dubaju do San Francisco

Przyznaję się, że od dawna jestem fanem linii komunikacyjnej używanej przez linie lotnicze Emirates. Może dlatego, że w niezwykle mądry i konsekwentny sposób linkuje się ze sportem, jako wehikułów używając i duże wydarzenia sportowe oraz sportowców. Jednak inspiracją był dla mnie 8 marca, czyli Międzynarodowy Dzień Kobiet. Generalnie firmy i w Polsce i nie tylko pamiętały, że coś należałoby w tym względzie zrobić. Na ogół była to, umieszczona w social mediach, mniej lub bardziej wyrafinowana grafika lub filmik i na ogół na tym się kończy honorowanie kobiet.

Co zrobiły linie Emirates ? Otóż w tym roku, skompletowały damską załogę oraz obsługę naziemną na lot z Dubaju do San Francisco i pokazały to w postaci specjalnego filmu. Gdy zacząłem szperać znalazłem film z innym, wcześniejszym damskim lotem.

Pomyślcie Państwo, ile w tej aktywacji, podanych jest pozytywnych komunikatów ?  Kobiety obsługują jedną z najbardziej skomplikowanych maszyny jakie ludzkość wymyśliła  – Airbus A 380. Są profesjonalne, zaangażowane i uśmiechnięte. W filmach tych, można również wyczytać bardo ważny komunikat – linie lotnicze Emirates jak tylko mogą wspierają kobiety w ich rozwoju i ambicjach. Co najważniejsze – kobiety górą ! W tym sensie, świętowanie Międzynarodowego Dnia Kobiet jest na samy końcu w tym „łańcuchu pokarmowym”

Dodatkowo, co Emirates robią od lat, znakomicie dają sobie radę w wykorzystywaniu sportu.  Fantastycznie, dają sobie radę z kwestią aktywnego wykorzystywania tytułu bycia sponsorem tytularnym drużyny lub wydarzenia sportowego. W istocie, nie ma dla nich większego znaczenia czy jest to piłka nożna, tenis, czy baseball. Za każdym razem „kradną show”. Publikowane na Youtubie filmy, pokazują: dowcip, humor, dobry smak i co najważniejsze skuteczność głównego przekazu.

Uważam, że są w tym względzie znakomici.

Comments

comments

225
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...