Dzień dobry bardzo! Radio ZET z nową kampanią

Informacja Prasowa - 31.05.2019
60

Dzień dobry bardzo! Radio ZET z nową kampanią

1 czerwca br. Radio ZET rusza z ogólnopolską kampanią wizerunkową. Jej hasło – „Dzień dobry bardzo” – nie tylko kojarzone jest z porannym programem stacji, ale weszło również do potocznego języka i nierozerwalnie wiąże się z marką Radia ZET.

Koncentrujemy się na pozytywnym przekazie, jaki płynie z radia od rana. Chcemy, aby Radio ZET było otwarte na ludzi. Nie tylko towarzyszyło słuchaczom w ich codziennych czynnościach, ale też inspirowało i było blisko nich i dla nich – mówi Maria Kulawik, Marketing Manager Radia ZET

Przygotowane 15-sekundowe spoty będzie można zobaczyć w telewizji, sieciach kin i internecie. Pojawią się również na ekranach LED w centrach handlowych i dworcach PKP w kilkudziesięciu miastach w Polsce.
Za kreację kampanii odpowiadał zespół marketingu Grupy Eurozet, natomiast producentem spotu jest Filip Haman Tofi Productions. Zakupem mediów zajął się Zenith.

Comments

comments

60
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...