string(131) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/05/image_processing20190531-14759-1o1cv0r-1200x500.jpg');"
string(105) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/05/image_processing20190531-14759-1o1cv0r-1200x500.jpg"
Dzień dobry bardzo! Radio ZET z nową kampanią
1 czerwca br. Radio ZET rusza z ogólnopolską kampanią wizerunkową. Jej hasło – „Dzień dobry bardzo” – nie tylko kojarzone jest z porannym programem stacji, ale weszło również do potocznego języka i nierozerwalnie wiąże się z marką Radia ZET.
–Koncentrujemy się na pozytywnym przekazie, jaki płynie z radia od rana. Chcemy, aby Radio ZET było otwarte na ludzi. Nie tylko towarzyszyło słuchaczom w ich codziennych czynnościach, ale też inspirowało i było blisko nich i dla nich – mówi Maria Kulawik, Marketing Manager Radia ZET
Przygotowane 15-sekundowe spoty będzie można zobaczyć w telewizji, sieciach kin i internecie. Pojawią się również na ekranach LED w centrach handlowych i dworcach PKP w kilkudziesięciu miastach w Polsce.
Za kreację kampanii odpowiadał zespół marketingu Grupy Eurozet, natomiast producentem spotu jest Filip Haman Tofi Productions. Zakupem mediów zajął się Zenith.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
