„Dzień dobry” – 20 nowych newsletterów lokalnych Wyborcza.pl codziennie przed 8.00

Informacja Prasowa - 04.11.2019
6

"Dzień dobry" - 20 nowych newsletterów lokalnych Wyborcza.pl codziennie przed 8.00

„Dzień dobry” – 20 nowych newsletterów lokalnych Wyborcza.pl codziennie przed 8.00
Od dziś – poniedziałku, 4 listopada czytelnicy Wyborcza.pl mogą otrzymywać nowy newsletter lokalny pod marką „Dzień dobry”. Codziennie przed godz. 8.00 znajdą w nim informacje na temat 1 z 20 polskich miast, komentarz dziennikarza lub redaktora lokalnej redakcji „Gazety Wyborczej”, prognozę pogody i dane o jakości powietrza, a także linki do najciekawszych publikacji lokalnych na Wyborcza.pl.
Od 4 listopada br. lokalne newslettery Wyborcza.pl będą mieć nową odsłonę, ujednolicony układ treści i wygląd. Rozsyłane będą pod wspólną marką „Dzień dobry” – np. „Dzień dobry, Poznań”, „Dzień dobry, Wrocław” czy „Dzień dobry, Warszawo” codziennie przed godz. 8,00 rano. Każdy z nich przygotuje lokalna redakcja „Gazety Wyborczej”, poświęcając uwagę informacjom na temat 1 z 20 miast – Białegostoku, Bydgoszczy, Częstochowy, Katowic, Kielc, Krakowa, Lublina, Łodzi, Olsztyna, Opola, Płocka, Poznania, Radomia, Rzeszowa, Szczecina, Torunia, Trójmiasta, Warszawy, Wrocławia lub Zielonej Góry.
Odbiorcy nowych newsletterów lokalnych Wyborcza.pl otrzymają m.in. informacje o pogodzie i jakości powietrza w danym regionie, krótki komentarz od autora newslettera – dziennikarza lub redaktora miejskiej redakcji „Gazety Wyborczej”, a także poznają najnowsze i najważniejsze dla danego miasta wiadomości, w tym informacje kulturalne i pomysły na spędzenie czasu wolnego. Każdy newsletter zawierać będzie również TOP 5 publikacji z lokalnego serwisu Wyborcza.pl – linki do najważniejszych tematów w danym mieście.
Dzięki nowym newsletterom lokalnym redakcja Wyborcza.pl chce też wzmacniać interakcje z czytelnikami. Na łamach „Dzień dobry” codziennie pojawiać się będzie „Pytanie dnia” – link do stron, na których pojawią się sondy, a dodatkowo redaktorzy lokalnych redakcji mogą wykorzystać wybrane z otrzymanych od czytelników odpowiedzi, jako komentarze i listy.
– Newslettery są jednym z dynamicznie rozwijających się źródeł ruchu dla serwisów lokalnych Wyborcza.pl. Jestem przekonany, że „Dzień dobry” – nowy, miejski newsletter, przygotowywany codziennie rano przez dziennikarzy naszych 20 redakcji lokalnych – przyciągnie nowych użytkowników, a w efekcie zwiększy się liczba prenumeratorów cyfrowych „Gazety Wyborczej” – mówi Mikołaj Chrzan, szef redakcji lokalnych „Gazety Wyborczej”.
Aby zostać subskrybentem „Dzień dobry”, należy zapisać się na wybrany newsletter lokalny na stronie wyborcza.pl/newsletter.
Według badania Gemius PBI za wrzesień br., serwisy lokalne „Gazety Wyborczej” miały 5,8 mln realnych użytkowników, którzy wygenerowali na nich 38,9 mln odsłon.
*****
Wyborcza.pl oferuje kilkadziesiąt newsletterów, poświęconych atrakcyjnym tematom. Najpopularniejsze wśród czytelników są te poświęcone m.in. ekologii, książkom, serialom czy codzienne podsumowanie wydarzeń dnia. Pozwalają one redakcji angażować czytelników oraz opowiadać im o świecie w bardziej osobistej, bezpośredniej i regularnej formie. Więcej na ten temat można znaleźć na stronie z ofertą newsletterową wyborcza.pl/newsletter, na której można także zapisać się na wybrany newsletter.

Comments

comments

6
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...