Działania Wroclavii dla mieszkańców nagrodzone w konkursie Złote Spinacze

Informacja Prasowa - 07.12.2021
101

Działania Wroclavii dla mieszkańców nagrodzone w konkursie Złote Spinacze

DZIAŁANIA WROCLAVII DLA MIESZKAŃCÓW NAGRODZONE W KONKURSIE ZŁOTE SPINACZE

Wroclavia została uhonorowana podczas piątkowej gali Złotych Spinaczy, czyli najbardziej prestiżowego konkursu branży public relations w Polsce. Centrum zdobyło brązową statuetkę za projekt „Better Places 2030 – Wroclavia dla miasta i mieszkańców”, realizowany wspólnie z Grupą Komunikacja Plus.

Tegoroczna 19 edycja renomowanego plebiscytu Złote Spinacze obfitowała w rekordową liczbę 397 zgłoszeń. W pracach jury wzięło udział niemal 100 znamienitych przedstawicieli sektora PR. Warto podkreślić, że obok dużych, ogólnopolskich marek, Wroclavia była jedynym centrum handlowym na podium. Nagroda dla Wroclavii została przyznana w kategorii „moda i styl życia”, za realizację długofalowej strategii z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.

– Zrównoważone działania na rzecz społeczności są bliskie naszym sercom – Wroclavia od zawsze traktuje je priorytetowo. Możliwość wsparcia ludzi i organizacji z naszego otoczenia poprzez przemyślane działania daje nam radość i energię do dalszej pracy. Korzystając z okazji, do 8 grudnia zapraszamy do zbiórki zimowego obuwia, które odnowimy wraz z firmą Pucybuty i jeszcze przed świętami przekażemy Towarzystwu Pomocy im. św. Brata Alberta, wspierającemu osoby dotknięte kryzysem bezdomności.  A dodatkowo w dniach 8 i 9 grudnia na specjalnym stoisku charytatywnym będzie można kupić rękodzieło wykonane przez podopiecznych tej organizacji – mówi Anna Kula, rzecznik prasowy Wroclavii.

Zrealizowane przez Wroclavię przedsięwzięcia, które zostały wyróżnione przez jurorów, łączyły recykling modowy z pierwiastkiem charytatywnym i były także skoncentrowane na działaniach proekologicznych. W ostatnim roku Wroclavia zachęcała do świadomych zakupów, jednocześnie wspierając potrzebujących. Ważnym aspektem było też zaangażowanie mieszkańców oraz współpraca z partnerami. Wspólne działania ocaliły przed wysypiskiem 4 tony ubrań i 700 par butów. Centrum przeprowadziło akcje z Pucybutami (12.2020) oraz Ubraniami do Oddania (5-6.2021), a także kampanię „Wirtualne drzewa”, dzięki czemu we Wrocławiu zostało posadzonych 10 tysięcy sadzonek drzew. Wroclavia zaangażowała się też we wspólne działania z policją na rzecz poprawy bezpieczeństwa oraz wsparła kampanię wrocławskiego ZOO „Dzikie w mieście”. W odpowiedzi na pandemię, centrum pomogło również medykom, chorym, seniorom i osobom w kryzysie bezdomności, czyli grupom, które w okresie pandemii znalazły się w szczególnie trudnej sytuacji.

Więcej informacji na temat społecznych i ekologicznych działań Wroclavii znaleźć można na: https://www.wroclavia.pl/nasze-akcje-dla-mieszkancow

https://www.wroclavia.pl/eko-wroclavia

https://www.wroclavia.pl/kindness-together

Comments

comments

101
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...