Dział kreacji w That One Agency powiększył się o nowy seniorski team kreatywny

Informacja Prasowa - 01.10.2024
87

Joanna Kaniewska, Ola Malinowska i Julia Heleniak wzmacniają kreację That One Agency

Do agencji dołączyły Joanna Kaniewska i Ola Malinowska. Utworzono także stanowisko Creative & Influencer Marketing Specialist, które objęła Julia Heleniak.

Joanna Kaniewska w That One Agency objęła stanowisko Senior Creative Art Director. Jej poprzednią agencją było 180 Heartbeats. Joanna współtworzyła nagradzane kampanie dla marki YES, BetLica czy akcję społeczną promującą uczciwe praktyki przetargowe – „Promocyjne Bingo”.

Ola Malinowska — Senior Creative Copywriter — wcześniej realizowała projekty w agencji Cukier, gdzie zajmowała się między innymi kampaniami Żabki skierowanymi do pokolenia Z, a także markami Hardmade czy Alfa Romeo. Specjalizuje się w kampaniach adresowanych do młodego pokolenia z sektora FMCG oraz projektach społecznych.

Julia Heleniak wesprze agencję w kontekście działań marketingowych skierowanych do Gen Z oraz w kompetencjach influencer marketingu, jako Creative oraz Influencer Marketing Specialist. Wcześniej Julia tworzyła komunikację w Social Media dla marek takich jak Instax, Fujifilm czy Guseppe.

„Ogromnie cieszę się, że kreację That One Agency wzmocniły tak mocne i niezwykle zdolne osobowości z topowych polskich agencji. Myślę, że udało się nam nie tylko zaoferować ciekawe projekty, ale przede wszystkim wyjątkową atmosferę i zasady pracy, bazujące na konkretnym podejściu do work-life balance, zamiast kultury grinde’u. Z doświadczenia wiemy, że właśnie to doskonale wzmacnia jakość projektów i efektywność pracy” – komentuje Michał Kisielewski, Executive Creative Director w That One Agency.

Comments

comments

87
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...