Dynamiczny rozwój i inwestycje w innowacje – RTB House obchodzi 5-lecie działalności

Informacja Prasowa - 12.07.2018
203

Dynamiczny rozwój i inwestycje w innowacje – RTB House obchodzi 5-lecie działalności

W tym roku firma RTB House, specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, obchodzi 5-lecie działalności. Spółka kolejny rok z rzędu odnotowała globalny wzrost przychodów o ponad 100%, a na 2018 rok szacuje przychody na poziomie 100 mln USD. Dynamiczny rozwój to efekt dobrych inwestycji w innowacje.

RTB House to jedna z nielicznych firm na świecie, które opracowały i wdrożyły własną technologię zakupu reklam w modelu RTB. Zespół na początku istnienia liczył mniej niż 20 osób – w ciągu pięciu lat liczba ta wzrosła prawie 15-krotnie. Dynamiczny rozwój sprawił, że obecnie firma z powodzeniem rywalizuje z czołowymi graczami na międzynarodowym rynku reklamy.

„Piąta rocznica to dla nas czas szczególny. Ubiegły rok był niezwykle istotny zarówno dla firmy, dla naszych klientów, jak i dla całej branży. Z powodzeniem wdrożyliśmy deep learning w 100 proc. naszych algorytmów, które ultraprecyzyjnie przewidują intencje użytkowników oraz ich zachowania zakupowe. Dzięki opracowanej przez nas technologii możemy lepiej personalizować komunikaty, uzyskując rezultaty lepsze nawet o 50 proc. w porównaniu do wcześniejszych kampanii, co bezpośrednio przekłada się na wyższą jakość usług, które oferujemy naszym klientom.” – podsumowuje Łukasz Abgarowicz, Business Development Director Poland, RTB House.

Firma zawdzięcza swoje sukcesy m.in. wdrożeniu algorytmów deep learningu we wszystkich oferowanych rozwiązaniach technologicznych z obszaru retargetingu oraz licznym inwestycjom w rozwój produktu. Prężne działania pozwoliły rozszerzyć zasięg o kolejne kraje i zwiększyć przychody firmy – w Polsce o 56 proc. w porównaniu do 2016 r.

Jednak 5-lecie to również okazja do kolejnych inwestycji. W maju br. firma uruchomiła AI Marketing Lab, wewnętrzną jednostkę, w której prowadzone są badania rozwojowe w różnych obszarach marketingu. Budżet na pierwszy rok działalności wynosi 5 mln USD, a zadaniem jego zespołu jest koncentrowanie się na tworzeniu środowiska, opracowywaniu i rozwijaniu nowych rozwiązań z pogranicza technologii i marketingu.

„Naszym celem jest tworzenie i rozwijanie przełomowych rozwiązań z pogranicza marketingu i technologii, które będą wyznaczać nowe ścieżki w marketingu” – podkreśla Daniel Surmacz, COO w RTB House. „Chcemy stale się rozwijać, ulepszać technologię i poszerzać naszą wiedzę nowych dziedzinach, aby opracować kolejne, innowacyjne rozwiązania przeznaczone zarówno dla wydawców, jak i reklamodawców. Jednym z najbardziej obiecujących obszarów jest zwiększenie efektywności pozyskiwania nowego ruchu przez reklamodawców.” – dodaje Daniel Surmacz.

W 2018 roku RTB House znalazło się w pierwszej dziesiątce najszybciej rozwijających się firm z branży technologicznej w Europie według listy Financial Times 1000. W czerwcu firma zdobyła prestiżową nagrodę za najlepsze zastosowanie sztucznej inteligencji w sprzedaży i marketingu w konkursie The AIconics Award, organizowanym we współpracy m.in. z Microsoft. Kilka miesięcy wcześniej międzynarodowego grono ekspertów Business Intelligence Group (USA) przyznało spółce nagrodę Big Innovation Award. RTB House prowadzi obecnie kampanie dla światowych marek na ponad 70 rynkach w Europie, Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej, Azji i Pacyfiku, na Bliskim Wschodzie i Afryce.

Comments

comments

203
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...