Dwie nowe osoby w Hanami Communications

Informacja Prasowa - 09.07.2018
109

Dwie nowe osoby w Hanami Communications

Do Hanami Communications dołączyli w lipcu Ewelina Przastek i Przemysław Gajos. Agencja Jerzego Ciszewskiego pracuje aktualnie z pięcioma klientami, a w jej planach na najbliższy czas są kolejne wzmocnienia.

 

„Jest nas w tej chwili siedmioro i staramy się, aby niebawem dołączyli do nas kolejni pracownicy. Mamy od niedawna nowego klienta, kolejnych dwóch jest zainteresowanych podjęciem współpracy z nami w najbliższych tygodniach. Sądzę, że skoro rozwijamy agencję od kilku miesięcy, to naszą obecną sytuację można określić jako co najmniej dobrą” – powiedział Jerzy Ciszewski, założyciel Hanami Communications.

„Budowanie agencji to proces rozciągnięty w czasie. Owszem, umiem poruszać się w tym środowisku biznesowym, ponieważ bardzo dużą część mojego życia zawodowego poświęciłem na rozwijanie Ciszewski Public Relations – w sumie niecałe dwadzieścia lat. Bardzo dobrze wiem, że poszukiwanie nowych klientów, rozglądanie się za nowymi współpracownikami i budowanie nowych kompetencji wewnątrz agencji to wyzwanie, które nie ma ani początku, ani końca. Hanami Communications, po wejściu na rynek usług public relations, mierzy się z tymi wyzwaniami i procesami” – dodał Ciszewski.

 

Przemysław Gajos będzie pracował jako account executive, jego zakres obowiązków to m.in. copywriting i działania w zakresie digital dla klientów agencji. Ma roczne doświadczenie w branży PR i dwuletnie w videomarketingu, wcześniej współpracował ze sportowymi serwisami internetowymi. Jest absolwentem Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz wydziału Dziennikarstwa i Medioznawstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Ewelina Przastek, jako junior account executive, będzie zajmowała się m.in. działaniami na rzecz Grupy Essilor i JZO S.A. Ma półroczne doświadczenie w PR, wcześniej pracowała jako dziennikarka w wydawnictwie Edipresse Polska. Jest absolwentką Wydziału Polonistyki oraz Katedry Ukrainistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Comments

comments

109
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...