Dwie nowe osoby w Hanami Communications

Informacja Prasowa - 09.07.2018
158

Dwie nowe osoby w Hanami Communications

Do Hanami Communications dołączyli w lipcu Ewelina Przastek i Przemysław Gajos. Agencja Jerzego Ciszewskiego pracuje aktualnie z pięcioma klientami, a w jej planach na najbliższy czas są kolejne wzmocnienia.

 

„Jest nas w tej chwili siedmioro i staramy się, aby niebawem dołączyli do nas kolejni pracownicy. Mamy od niedawna nowego klienta, kolejnych dwóch jest zainteresowanych podjęciem współpracy z nami w najbliższych tygodniach. Sądzę, że skoro rozwijamy agencję od kilku miesięcy, to naszą obecną sytuację można określić jako co najmniej dobrą” – powiedział Jerzy Ciszewski, założyciel Hanami Communications.

„Budowanie agencji to proces rozciągnięty w czasie. Owszem, umiem poruszać się w tym środowisku biznesowym, ponieważ bardzo dużą część mojego życia zawodowego poświęciłem na rozwijanie Ciszewski Public Relations – w sumie niecałe dwadzieścia lat. Bardzo dobrze wiem, że poszukiwanie nowych klientów, rozglądanie się za nowymi współpracownikami i budowanie nowych kompetencji wewnątrz agencji to wyzwanie, które nie ma ani początku, ani końca. Hanami Communications, po wejściu na rynek usług public relations, mierzy się z tymi wyzwaniami i procesami” – dodał Ciszewski.

 

Przemysław Gajos będzie pracował jako account executive, jego zakres obowiązków to m.in. copywriting i działania w zakresie digital dla klientów agencji. Ma roczne doświadczenie w branży PR i dwuletnie w videomarketingu, wcześniej współpracował ze sportowymi serwisami internetowymi. Jest absolwentem Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz wydziału Dziennikarstwa i Medioznawstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Ewelina Przastek, jako junior account executive, będzie zajmowała się m.in. działaniami na rzecz Grupy Essilor i JZO S.A. Ma półroczne doświadczenie w PR, wcześniej pracowała jako dziennikarka w wydawnictwie Edipresse Polska. Jest absolwentką Wydziału Polonistyki oraz Katedry Ukrainistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Comments

comments

158
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...