Dwie nagrody EISA dla Philips OLED TV

Informacja Prasowa - 16.08.2018
89

Dwie nagrody EISA dla Philips OLED TV

Aż dwie nagrody EISA otrzymały telewizory Philips z serii OLED na 2018 rok. To wyróżnienie potwierdza silną pozycję marki na rynku producentów telewizorów z ekranem OLED.

Najnowszy, 55-calowy Philips OLED803 został wyróżniony nagrodą w kategorii Best Buy OLED TV 2018-2019, która określa najlepszy stosunek jakości do ceny produktu. Jury doceniło także 65-calowy model OLED903, który zwyciężył w kategorii Home Theatre TV 2018-2019. Ten model jest pierwszym owocem współpracy marki Philips z wiodącym producentem audio – Bowers&Wilkins.

Nagroda w kategorii Kina Domowe jest kolejnym wyróżnieniem dla telewizora OLED903, który otrzymał wcześniej nagrodę za design w prestiżowym konkursie iF Design Award.

Komentując przyznanie nagrody modelowi OLED903, jurorzy EISA powiedzieli: Entuzjaści kina domowego szukają wrażeń znanych z sali kinowej, łączących dynamiczny dźwięk i wyrazisty obraz. Zdecydowanie znajdziemy je we flagowym modelu marki Philips. Ekskluzywna współpraca z Bowers & Wilkins zaowocowała wyjątkowym soundbarem, który zapewnia doskonałą jakość dźwięku. 65-calowy OLED903 oferuje najwyższą w klasie wydajność, unikalną technologię Ambilight i doskonałą jakość obrazu dzięki 4K Ultra HD Blu-ray.

W uzasadnieniu dla nagrody przyznanej OLED803, jurorzy EISA zwrócili uwagę na najnowsze technologie tworzone przez Philips: Nagrodzony model łączy najnowszy panel OLED oraz nieustannie ulepszany procesor P5. Ich połączenie daje niesamowity efekt na 55-calowym ekranie, przy jednoczesnym zachowaniu przystępnej ceny. Dzięki najnowszej technologii opracowanej przez inżynierów Philips TV, „Perfect Natural Reality”, nawet standardowe materiały nabierają jakości HDR w nagrodzonym modelu.

EISA, czyli Europejskie Stowarzyszenie Obrazu i Dźwięku, już od 36 lat wybiera najbardziej ekscytujące, kreatywne i innowacyjne produkty RTV. W jury zasiadają eksperci zajmujący się technologią dźwięku i obrazu oraz dziennikarze z 25 krajów i 53 wiodących magazynów specjalistycznych z całego świata.

Nagrody zostaną wręczone podczas oficjalnej gali EISA, która tradycyjnie już odbędzie się w czasie targów IFA, Międzynarodowych Targów Elektorniki Użytkowej w Berlinie.

Innowacyjny OLED

Oba modele posiadają najnowsze technologie poprawy jakości obrazu włącznie z powłoką antyrefleksyjną dla jeszcze głębszej czerni oraz jasności na poziomie 1000 Nitów, co oznacza wzrost jasności świecenia o 10% w stosunku do modeli zaprezentowanych w 2017 roku.

Nagrodzone OLED-y pracują na silniku P5 Picture Perfect Processing Engine drugiej generacji, wykorzystujący nową technologię „Perfect Natural Reality”. To opatentowany, inteligentny algorytm zwiększający kontrast – poprawia standardowy obraz SDR do tej samej jakości, co najbardziej oszałamiająca jakość HDR.

Zarówno OLED 903, jak i 803 charakteryzują się minimalistycznym, europejskim wzornictwem, charakterystycznym dla projektantów Philips TV. Obydwa modele zintegrowane są z nowymi systemami nagłośnienia. OLED803 jest wyposażony w ulepszony w stosunku do poprzednich modeli system nagłośnienia, który zapewnia wysokiej jakości, naturalną jakość dźwięku. W modelu OLED903 marka Philips skorzystała z wieloletniego doświadczenia firmy Bowers & Wilkins, oferując tym samym zupełnie nowy standard dźwięku w telewizorze. Sounbar ulokowany pod ekranem pokryto specjalistycznym materiałem duńskiej firmy Kvadrat zawiera cztery głośniki skierowane do przodu.

Obie serie obejmują również unikalną, trójstronną technologię Ambilight, system operacyjny Nougat Android TV z wbudowanym asystentem Google oraz funkcje „Amazon Alexa”, które będą dostępne po otrzymaniu aktualizacji oprogramowania Android O, w niedalekiej przyszłości.

Philips OLED803 będzie dostępny w Polsce we wrześniu. Model OLED903, stworzony we współpracy z Bowers & Wilkins zostanie po raz pierwszy zaprezentowany szerokiej publiczności w czasie nadchodzących targów IFA. Do sprzedaży w Polsce trafi w październiku tego roku.

Comments

comments

89
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...