„Dwie Godziny dla Rodziny” – kampania społeczna Immergas

Informacja Prasowa - 14.05.2019
154

„Dwie Godziny dla Rodziny” – kampania społeczna Immergas

Immergas bierze udział w akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”. Jest to, związana z Międzynarodowym Dniem Rodziny, kampania społeczna na rzecz budowania dobrych relacji rodzinnych. Dzięki udziałowi w wydarzeniu, pracownicy firmy skończą pracę dwie godziny wcześniej, po to by poświęcić ten czas swoim bliskim. Firma pokazuje w ten sposób, że work-life balance to nie tylko hasło marketingowe. Co więcej, Immergas podejmuje także szereg innych aktywności związanych z integracją życia zawodowego i prywatnego swoich pracowników.

 –Immergas przyłączył się do akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”, ponieważ wpisuje się ona w wartości naszej marki. Dobre relacje, zarówno biznesowe jak i prywatne są dla nas bardzo ważne. Uważamy, że od kontaktu z najbliższymi, w największym stopniu, zależy samopoczucie człowieka. Przekłada się to potem na większe zaangażowanie w pracy. Współczesne tempo życia sprawia jednak, że brakuje nam czasu na budowanie dobrych relacji. Chcemy przyczynić się do zmiany takiego stanu rzeczy, dlatego symbolicznie tworzymy przestrzeń do spędzenia popołudnia z najbliższymi – mówi Magdalena Oskiera, Dyrektor Marketingu Immergas

Większa efektywność pracy osób, zadowolonych z życia prywatnego

Wyniki raportu Wave X-Remix Culture pokazują, że dla Polaków najważniejszymi aktywami, przez które kształtują swoje postrzeganie świata są rodzina i przyjaciele. Istotne są dla nas także takie wartości jak realizowanie własnych pasji czy edukacja. Potwierdza to przekonanie Immergas o tym, że dobry pracownik czerpie inspiracje nie tylko z doświadczeń zawodowych, ale także z sukcesów prywatnych i czasu spędzanego z bliskimi.
Budowa wizerunku firmy otwartej na wartości ważne dla pracownika to nieodłączny element employer brandingu. Przynosi on wymierne korzyści dla organizacji – 5% wzrost zaangażowania pracowników wiąże się z 3% zwiększeniem przychodu w firmie w kolejnym roku.
Jak wynika z badań Instytutu Gallupa, efektywność osób zadowolonych z życia rodzinnego jest wyższa o przynajmniej 20%, a absencja niższa o blisko 40%. Dlatego firmy coraz częściej tworzą przyjazne środowisko pracy, w którym pracownik może liczyć na wsparcie, dobrą atmosferę, elastyczny czas pracy czy możliwość realizowania swoich ambicji.

Działania Immergas w trosce o pracowników

Immergas podejmuje szereg inicjatyw mających na celu integrację życia prywatnego i zawodowego swoich pracowników. Firma, między innymi, organizuje pikniki, na których zatrudnieni mogą wspólnie ze swoimi rodzinami spędzić przyjemnie czas.
Przedstawiciele przedsiębiorstwa biorą także udział w różnego rodzaju aktywnościach sportowych – maratonach, rozgrywkach rugby – gdzie, przy wsparciu swoich najbliższych, mogą pochwalić się swoimi umiejętnościami.

Comments

comments

154
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...