Dwa wzmocnienia agencji marketingu sportowego Arskom Sport Brokers

Informacja Prasowa - 09.07.2020
167

Dwa wzmocnienia agencji marketingu sportowego Arskom Sport Brokers

Dwa wzmocnienia agencji marketingu sportowego Arskom Sport Brokers

Udane okienko transferowe w agencji Arskom Sport Brokers. Do zespołu dołączyli Marcin Bratkowski (Account Executive) i Dariusz Wądrzyk (Product Specialist).

Bratkowski wzmocnił dział projektowy Arskomu, przechodząc z agencji Partner of Promotion. W nowej roli odpowiada za projekty PR-owe, obsługując m.in. legalnego bukmachera Totolotka czy wchodzący na rynek portal ogłoszeń motoryzacyjnych MojaDziupla.pl.

Wcześniej Bratkowski jako dziennikarz sportowy był przez lata związany z Canal+ Sport (2011-13) i „Przeglądem Sportowym” (2013-19). W międzyczasie rozwijał struktury marketingu producenta gotowych dań „Eat Me”. Jest absolwentem socjologii na Uniwersytecie Warszawskim.

Dariusz Wądrzyk jako Product Specialist odpowiada za współprace mediowe w Sport Brokers. W ramach tych zadań koordynuje m.in. projekty specjalne Grupy Weszło.

Wądrzyk ostatnio pracował w Decathlonie Bielsko-Biała na stanowisku Online Marketing Managera, odpowiadając m.in. za koordynację mediów społecznościowych. Wcześniej tworzył i rozwijał własne, niezależne portale o tematyce sportowej.

Nowy Product Specialist Arskom Sport Brokers jest absolwentem wychowania fizycznego na Wyższej Szkole Edukacja w Sporcie oraz studiów podyplomowych na Wyższej Szkole Zarządzania i Coachingu we Wrocławiu.

Trzymając się najbliższej nam nomenklatury sportowej, pozyskanie Marcina i Darka nazwałbym transferami, z których byłby zadowolony każdy trener. Panowie od razu „weszli” do pierwszego składu i w znaczący sposób podnieśli kompetencje całego zespołu. Co istotne, w dwóch różnych obszarach, bo Marcin to znakomity PR-owiec, a Darek rozwija portfolio naszych mediów oraz influencerów – podkreśla Marek Buklarewicz, CEO agencji Arskom Sport Brokers.

Agencja Arskom działa na rynku od 2012 roku, stawiając sobie za cel przenoszenie do świata biznesu sportowych emocji i wartości. W 2019 r. w ramach Grupy Arskom powstała pierwsza w Polsce agencja zajmująca się sprzedażą oraz obsługą kampanii mediowych i influencerskich z branży sportowej – Sport Brokers. Do jej kluczowych klientów należą m.in. Jerzy Dudek, Grzegorz Krychowiak, Wilfredo Leon, Kanał Sportowy, Mateusz Borek oraz Krzysztof Stanowski z Grupą Weszło.

Zachowując oba brandy, w czerwcu bieżącego roku firma ogłosiła planowane zbliżenie obu zespołów i powstanie holdingu Arskom Sport Brokers.

Comments

comments

167
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...