Drugi dodruk kwartalnika „Przekrój”

Redakcja PR - 20.01.2017
219

Ogromne zainteresowanie "Przekrojem" - będzie drugi dodruk bieżącego numeru kwartalnika

19 grudnia ubiegłego roku po trwającej trzy lata przerwie „Przekrój” wrócił na rynek, ale nie jako tygodnik, a kwartalnik. Wydawcy pisma mogą cieszyć się z dużego sukcesu, ponieważ ogromne zainteresowanie czytelników sprawiło, że po już po raz drugi muszą robić dodruk bieżącego numeru.

19 grudnia na rynek trafiło 50 tys. egzemplarzy odnowionej wersji „Przekroju”. Pismo spotkało się z dużym entuzjazmem ze strony czytelników i 5 stycznia br. w sprzedaży pojawił się dodruk magazynu. Dodrukowano 29 tys. egzemplarzy, z czego 10 tys. miało trafić do archiwum. Ostatecznie okazało się, że zapotrzebowanie było tak duże, iż wyprzedano wszystkie dodrukowane egzemplarze.

Dzisiaj na facebookowym profilu „Przekroju” możemy przeczytać, że wydawca po raz drugi zamierza dodrukować bieżący numer.

Jak udało nam się dowiedzieć, drugi dodruk będzie liczył 60 tys. egzemplarzy, z czego prawdopodobnie 10 tys. ma trafić do archiwum. Na rynku pojawi się więc 50 tys. egzemplarzy pisma, które będą dostępne w sprzedaży na początku lutego.

Zobacz też:

„Przekrój” wraca na rynek czasopism jako kwartalnik

Comments

comments

219
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...