Druga odsłona kampanii Radia ZET

Informacja Prasowa - 13.09.2019
2

Druga odsłona kampanii Radia ZET

Rusza drugi etap kampanii reklamowej „Co tam słychać w Radiu ZET?”. W telewizji, kinach i internecie pojawią się cztery wersje spotów z udziałem Beaty Tadli, Tomasza Kammela i Szymona Majewskiego.

Spoty nawiązują do reklam outdoorowych, które od 1 września można zobaczyć w największych miastach Polski. Promują jesienną ofertę programową Radia ZET, a do słuchania stacji zachęcają jej prezenterzy: Beata Tadla, Tomasz Kammel i Szymon Majewski. W telewizjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych pojawią się wersje 15- i 30-sekundowe. Kampania obejmie też największe sieci kin i internet.
Kreację kampanii przygotowała agencja FCB Bridge2Fun we współpracy z Działem Marketingu Grupy Eurozet. Producentem spotów jest Tofi Productions Filip Haman, a ich reżyserem – Łukasz Zabłocki. Za udźwiękowienie odpowiadało Studio ZET. Zakupem i planowaniem mediów zajął się Zenith.

Comments

comments

2
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...