string(130) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/08/image_processing20190830-28354-xecdy0-1200x500.jpg');"
string(104) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/08/image_processing20190830-28354-xecdy0-1200x500.jpg"
Druga odsłona kampanii Radia ZET
Rusza drugi etap kampanii reklamowej „Co tam słychać w Radiu ZET?”. W telewizji, kinach i internecie pojawią się cztery wersje spotów z udziałem Beaty Tadli, Tomasza Kammela i Szymona Majewskiego.
Spoty nawiązują do reklam outdoorowych, które od 1 września można zobaczyć w największych miastach Polski. Promują jesienną ofertę programową Radia ZET, a do słuchania stacji zachęcają jej prezenterzy: Beata Tadla, Tomasz Kammel i Szymon Majewski. W telewizjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych pojawią się wersje 15- i 30-sekundowe. Kampania obejmie też największe sieci kin i internet.
Kreację kampanii przygotowała agencja FCB Bridge2Fun we współpracy z Działem Marketingu Grupy Eurozet. Producentem spotów jest Tofi Productions Filip Haman, a ich reżyserem – Łukasz Zabłocki. Za udźwiękowienie odpowiadało Studio ZET. Zakupem i planowaniem mediów zajął się Zenith.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...