Druga edycja kampanii TK Maxx pod hasłem „Szalone Możliwości”

Informacja Prasowa - 14.09.2016
59

Kolejna porcja „Szalonych Możliwości”

Właśnie wystartowała druga edycja kampanii TK Maxx pod hasłem „Szalone Możliwości”. Tym razem marka postawiła na dwa spoty video, które w iście kinowym stylu prezentują unikatową kombinację znanych marek i okazyjnie niskich cen, dostępnych w TK Maxx. Każda z reklam to humorystycznie podana historia, która odkrywa przed klientami bogatą ofertę sieci – od designerskich kurtek, idealnych na eskapadę na motorze, po stylowe sukienki, obuwie i akcesoria, czy też pełną paletę kosmetyków do makijażu i pielęgnacji.

Bohaterką pierwszego ze spotów jest światowej sławy kaskaderka – Sarah Wignot – która, ubrana w stylową sukienkę i skórzaną kurtkę z TK Maxx, prezentuje wdzięczne akrobacje na motocyklu. Jednocześnie, opowiada jak zakochana w odnalezionej w TK Maxx sukience, odkryła również designerską skórzaną kurtkę w świetnej cenie. Zdobycze obudziły w niej nową pasję do jednośladów, a oszczędności pozwoliły na realizację nowego marzenia.

Drugi spot, to historia, która klientów TK Maxx zabiera prosto na orbitę. Scena odgrywana jest w stacji kosmicznej w stylu Odysei Kosmicznej. Opowieść koncentruje się na astronautce, która wolna od grawitacji nakłada makijaż tłumacząc, że dzięki odkrytym w TK Maxx kosmetykom znanych marek w świetnych cenach, była w stanie wyposażyć całą załogę w niezbędny, kosmetyczny ekwipunek. Dzięki nim dołączyła do niezwykłej misji.

TK Maxx to istna kopalnia skarbów. Klienci często opowiadają nam o swoich niezwykłych znaleziskach i o ich fantastycznych cenach – to najlepsza definicja Szalonych Możliwości. Nowa kampania przedstawia prawdziwie doświadczenia klientów TK Maxx w zabawnym świetle. Mamy nadzieję, że zachęcą one nowych oraz dotychczasowych fanów naszego konceptu do wejścia w świat znanych marek w doskonałych cenach. Szalone Możliwości mogą być niezwykłym, designerskim produktem, który wydawał się być poza zasięgiem. Może być możliwością odświeżenia swojej szafy lub mieszkania, dzięki wyjątkowym dodatkom. Może być również szansą, by spróbować czegoś nowego. – powiedziała Deborah Dolce, Group Brand and Marketing Director w TK Maxx.

Spoty video uzupełnione są dwiema zabawnymi wizualizacjami ATL, przedstawiającymi niejednoznaczne historie, które mają zachęcić klientów do odkrywania Szalonych Możliwości, czekających w TK Maxx. Pierwsza z nich przedstawia dwie, świetnie ubrane kobiety wspinające się na szczyt wieżowca przy pomocy liny stworzonej ze stylowych, jedwabnych szali. Druga zaś prezentuje mężczyznę w stylowym swetrze w doborowym towarzystwie puszystych owiec.

Kampania zostanie wyemitowana na czterech europejskich rynkach – w Polsce, Wielkiej Brytanii, Irlandii i Niemczech. W Polsce realizowana będzie w telewizji, Internecie, w mediach społecznościowych i outdoorze oraz na urządzeniach mobilnych. Agencja Wieden+Kennedy odpowiada za koncepcję kreatywną, Mindshare za realizację działań reklamowych, a Ogilvy PR za prowadzenie  kampanii PR oraz działania w social media.

Comments

comments

59
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...