Drewnochron z nową kampanią „Chrońmy wiedzę na lata”

Informacja Prasowa - 30.05.2019
108

Drewnochron z nową kampanią „Chrońmy wiedzę na lata”

W kwietniu br. ruszyła nowa kampania promująca markę Drewnochron, producenta środków do ochrony i dekoracji drewna, należącego do portfolio PPG Deco Polska. Koncept kreatywny nawiązuje do emocji związanych z rodzinnymi relacjami. Doświadczenia bohaterów narracji pokazują, jak wielka wartość tkwi w wiedzy przekazywanej z pokolenia na pokolenie.

Drewnochron – jedna z marek należąca do PPG Deco Polska – jest obecna na polskim rynku od niemal 36 lat. W tym roku, w ramach nowej kampanii marketingowej pod hasłem „Chrońmy wiedzę na lata”, wprowadza pełną emocji narrację skierowaną do różnych pokoleń.

Kanwą komunikacji marki są codzienne historie, które każdy zna z własnego doświadczenia. Opowiadają o dzieciństwie, w którym ważniejsze niż odnawianie drewnianej ławki czy budowa karmnika z dziadkiem,  było bieganie za piłką i zabawa w chowanego. Bohaterowie – już jako dorośli ludzie – stają przed różnorodnymi wyzwaniami we własnych domach. Często okazuje się, że pomóc może nie Internet, a właśnie telefon do bliskiej osoby. Drewnochron przedstawiając historie bliskie codzienności,  zachęca do ochrony drewna, ale także wiedzy, którą starsze pokolenia przekazują młodszym.

Drewniane meble, ozdoby czy zwykły płot stanowią nośniki wspomnień, a historie, które kryją się za nimi, są wiecznie żywe dla kolejnych pokoleń, m.in. dzięki produktom Drewnochronu. Chronią one drewno, ale także inspirują przekazywanie wiedzy na temat jego pielęgnacji. To naturalne – w ciągu 36 lat istnienia marki po nasze produkty sięgnęło już kilka pokoleń. To właśnie z tej obserwacji bierze źródło uniwersalny przekaz kampanii, który trafia zarówno do wiernych klientów marki, jak i dużo młodszych odbiorców. Wywołuje wspomnienia z dzieciństwa, ale także skłania do refleksji nad relacjami z bliskimi i jakością wspólnie spędzanych chwil – mówi Kamila Adamczyk-Fojt, Brand Manager marki Drewnochron.

Kampanię reklamową oraz zakup mediów marka Drewnochron zrealizowała przy współpracy z agencją marketingu zintegrowanego Wills Integrated, agencją Proevent – specjalizującą się w digital marketingu oraz domem mediowym Starcom. Kampania z nową narracją to kolejny krok w rebrandingu marki przygotowanym całościowo przez Dział Marketingu Drewnochron. Na początku roku marka należąca do PPG Deco Polska zaprezentowała nowe logo oraz opakowania produktów, które odpowiadają obecnym potrzebom konsumentów.

Comments

comments

108
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...