Douglas zaprasza do walentynkowego świata z Basią Kurdej-Szatan i Rafałem Szatanem

Informacja Prasowa - 05.02.2020
255

Douglas zaprasza do walentynkowego świata z Basią Kurdej-Szatan i Rafałem Szatanem

Douglas startuje z kampanią walentynkową. W ramach współpracy powstało video, obrazujące szczęście, radość i miłość Basi i Rafała, wspierane storytellingową aktywacją w kanałach social media marki Douglas oraz pary celebrytów (Instagram i Facebook). Kampania podzielona jest na fazy tease and reveal. Celebryci są ponadto twarzami kampanii, która promuje specjalną, walentynkową ofertę – 2 zapachy w cenie 199 zł.

Dodatkowo Basia Kurdej-Szatan w tutorialu na stronie internetowej oraz social mediach Douglas przedstawia produkty Douglas Collection, pozwalające rozbłysnąć w walentynkowy wieczór.

Akcja rozpoczęła się 3 lutego i potrwa do 14 lutego, a oferta promocyjna do końca miesiąca.  Za koncepcję, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media, działania w kanałach społecznościowych prowadzi Socialyse, należąca do grupy Havas jednostka, wyspecjalizowana w content marketingu i komunikacji social media. Za kreację (produkcja oraz realizacja) odpowiadają  Papaya i Brasil.

Comments

comments

255
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...