Douglas wybiera Havas Media i BRASIL
Douglas zakończył przetargi na obsługę mediową oraz kreatywną, w którym zwyciężył Havas Media oraz BRASIL.
Dom mediowy jest całościowo odpowiedzialny za planowanie i zakup kampanii w mediach tradycyjnych i digitalowych. Jednocześnie, obsługa kanałów social media Douglas oraz współpraca z influencerami przejdzie w ręce Socialyse, zespołu specjalistów komunikacji społecznościowej w Havas Media Group. Agencja BRASIL z kolei, odpowie za działania 360 stopni. Douglas rozpoczyna współpracę z nowymi agencjami wraz ze startem nowej strategii wizerunkowej.
Obsługą Douglas w Havas zajmie się zespół Beaty Orkwiszewskiej, Group Account Director w Havas Media, a jednocześnie Head of LuxHub, dedykowanej komunikacji marek luksusowych i premium jednostki agencji mediowej Havas Media Group. Prace dedykowanego zespołu 360 agencji BRASIL nadzorować będzie bezpośrednio Magdalena Szewczuk, Partner & Group Account Director.