dotrelations wspiera komunikację Nestlé w social media

Informacja Prasowa - 28.06.2019
174

dotrelations wspiera komunikację Nestlé w social media

Nestléwybrało agencję do obsługi komunikacji korporacyjnej marki w social media na polskim rynku. W wyniku wygranego przetargu, od kwietnia za relacje z fanami Nestlé Polska odpowiada dotrelations, agencja komunikacji zintegrowanej.

Agencja wspiera komunikację korporacyjną NestléPolska w następujących kanałach: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube. Do jej zadań należy pomoc w zarządzaniu komunikacją marki zgodnie z globalną strategią firmy, moderacja kontaktu z fanami oraz wsparcie kampanii reklamowych klienta. dotrelations będzie również odpowiadać za publikację treści na stronie www.nestle.pl.

Cieszymy się, że Nestlé powierzyło nam kolejny, tak znaczący element swojej komunikacji. Dla polskiego oddziału firmy pracujemy już od niemal roku, obsługując marki Purina DOG CHOW® i Purina CAT CHOW® w social media. Mieliśmy również przyjemność odpowiadać za komunikację PR programu „Pets At Work”, globalnej inicjatywy Nestlé Purina, która promuje wprowadzanie zwierząt do przestrzeni biurowej  –mówi Krzysztof Skowronek, współwłaściciel dotrelations.

Nad całością prac dla Nestlé Polska w dotrelations czuwa Natalia Rajska, dedykowany Account Manager, wcześniej obsługująca m.in. takie marki jak Purina, Pearson, o2.pl.

Comments

comments

174
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...