Dorota Wellman wybrała agencję managerską

Redakcja PR - 11.07.2017
40

Dorota Wellman wybrała agencję managerską

Dorota Wellman dołączyła do grona gwiazd reprezentowanych przez agencję Filip Mecner Artist Management. Firma jest odpowiedzialna za negocjowanie oraz realizację kontraktów reklamowych.

To dla nas zaszczyt, że dziennikarka takiego formatu i z takim zawodowym dorobkiem wybrała właśnie naszą agencję. Dorota to wulkan energii, jedna z najbardziej wyrazistych osobowości telewizyjnych, co jest niewątpliwym atutem dla potencjalnych reklamodawców” – powiedział Filip Mecner, założyciel Filip Mecner Artist Management.

 „To kolejna znakomita osobowość, która dołączyła do naszej agencji. Jesteśmy dumni, że możemy odpowiadać za relacje ze środowiskiem biznesowym tak nadzwyczajnej postaci. Widzowie cenią ją przede wszystkim za dziennikarski profesjonalizm, trafne riposty i poczucie humoru. To cechy, które wpływają na jej duży potencjał marketingowy i reklamowy” –  dodał Damian Raciniewski, współwłaściciel firmy.

Dorota Wellman jest wszechstronną dziennikarką z doświadczeniem radiowym, telewizyjnym i prasowym. Wspólnie z Marcinem Prokopem prowadzi poranny program „Dzień Dobry TVN” – razem tworzą najbardziej charakterystyczny duet telewizyjny. Obecnie jest też autorką felietonów w „Wysokich Obcasach” – weekendowym dodatku „Gazety Wyborczej” oraz pełni funkcję redaktor kreatywnej w nowym magazynie dla kobiet – „Well”.

Karierę dziennikarską rozpoczęła w Radiu Solidarność. W Radiu Eska była prezenterką i dyrektorem programowym. Prowadziła audycje radiowe: „Bulion” w Radiu ZET, „TOK o’clock” w Tok FM. W TVP współtworzyła wiele programów m.in.: „Goniec”, „Tylko w Jedynce”, „Bohaterowie, skandaliści i inni”, „Konsument”, „Podróże z żartem”, „Raport”.  Była jedną z prowadzących „Pytanie na śniadanie” w TVP2.

Agencja Filip Mecner Artist Management jest częścią BSS Group i sukcesywnie poszerza portfolio reprezentowanych gwiazd. Wśród gwiazd związanych z firmą są między innymi: Olga Frycz, Sylwia Grzeszczak, Agnieszka Sienkiewicz, Anna Starmach, Mateusz Banasiuk, Adam „Nergal” Darski, Andrzej Grabowski, Piotr Kędzierski, Piotr Polk, Piotr Starmowski. W ostatnim czasie agencja zrealizowała kampanie z udziałem Anny Starmach dla marki Electrolux i RioMare, Sylwii Grzeszczak i Piotra Kędzierskiego dla T-Mobile oraz Olgi Frycz dla ING.

Comments

comments

40
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...