Dorota Haller wśród ambasadorek Forbes Women

Jerzy Ciszewski - 08.04.2019
193

Dorota Haller wśród ambasadorek Forbes Women

Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei Consumer Business Group Polska, została jedną z ambasadorek Forbes Women. Pod tym tytułem kryje się zarówno nowy magazyn na polskim rynku wydawniczym, ale także nazwa szerokiego projektu społecznego, który ma wspierać kobiety i mężczyzn w rozwoju zawodowym i osobistym. Inauguracja magazynu odbyła się w Pałacu Sobańskich w Warszawie.

 Forbes Women to światowa marka powstała w 2008 roku z inicjatywy Moiry Forbes, wnuczki Malcolma Forbesa, założyciela magazynu Forbes. W Stanach Zjednoczonych Forbes Women zrzesza społeczność kobiet sukcesu, porusza sprawy, które dotyczą kobiet i globalnej gospodarki. Forbes Women to platforma, której częścią jest magazyn, portal internetowy, media społecznościowe oraz Forbes Academy, czyli warsztaty, szkolenia, spotkania i konferencje.

– Chcąc zmieniać świat, budować rzeczywistość, w której kobiety i mężczyźni są równi w sferze zawodowej, powinniśmy zacząć od rzeczy prostych, jak choćby od języka jakim opisujemy temat równości płci w biznesie. Dlaczego mówimy: twardy, męski biznes? Czy biznes prowadzony przez kobiety jest inny? Miękki? Dlaczego sami tak o tym mówimy? Zmiana zaczyna się właśnie tutaj, na poziomie świadomości – powiedziała Dorota Haller podczas panelu dyskusyjnego „Czy biznes ma płeć? Z punktu widzenia menedżerów”, który odbył się w czasie spotkania inaugurującego pierwsze wydanie magazynu Forbes Women.

W gronie ambasadorek Forbes Women, obok Doroty Haller, znalazły się też Anna Lewandowska, trenerka fitness i mistrzyni karate, Joanna Przetakiewicz, projektantka mody i założycielka marki La Mania, Olga Kozierowska, pomysłodawczyni i twórczyni Sukcesu Pisanego Szminką, Katarzyna Wierzbowska, współzałożycielka i Prezeska Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet, Ela Raczkowska, Dyrektor Zarządzająca Vital Voices Chapter Poland, Magdalena Legęć, Dyrektor Wykonawczy Banku BGŻ BNP Paribas S.A., Katarzyna Majewska, Członek Zarządu Citi Handlowy, Małgorzata Romaniuk, Wiceprezes Zarządu Banku BPH, Beata Stelmach, Prezes WSK PZL-Świdnik oraz Małgorzata Kożuchowska, aktorka i Agnieszka Hyży – dziennikarka i prezenterka.

Dorota Haller od października 2017 roku odpowiada w Huawei CBG Polska za strategię i komunikację marketingową w kanałach tradycyjnych i cyfrowych, także za obszar public relations. Jest laureatką nagrody Grand Prix Dyrektor Marketingu Roku 2018, dwukrotną jurorką i zdobywczynią trzech nagród w najważniejszym dla branży konkursie Effie Awards. Jest zaangażowana w działalność społeczną na rzecz kobiet, między innymi jako mentorka w fundacji Vital Voices.

Comments

comments

193
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...