Dorota Haller najlepszą Dyrektor Marketingu Roku

Redakcja PR - 10.12.2018
248

Dyrektorka marketingu Huawei nagrodzona w konkursie Mediarun.com

Dorota Natalia Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei Consumer Business Group Polska otrzymała nagrodę Grand Prix Dyrektor Marketingu Roku 2018. Jest to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów branży marketingowej, organizowany od ośmiu lat przez Mediarun.com.

„Jestem dumna i szczęśliwa, że tak zacna kapituła wybrała mnie i doceniła strategie marketingową Huawei w Polsce. Dziękuję też całemu mojemu zespołowi i współpracownikom. Ta nagroda to efekt wspólnej pracy teamu Huawei – działamy razem dla sukcesu, zgodnie z naszym hasłem »We make it possible«” – mówi Dorota Haller.

 

 

Kapituła konkursu nagrodziła wybitnych marketerów, wyróżniających się skutecznością, nieszablonowym myśleniem i profesjonalizmem. Główną ideą konkursu Dyrektor Marketingu Roku jest wyłonienie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, którzy osiągają ponadprzeciętne wyniki w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych. Statuetki i dyplomy wręczono łącznie w 15 kategoriach głównych, 6 specjalnych i 2 zespołowych. Kongres Marketing & Sales Executive Summit jest corocznym miejscem spotkań głównych przedstawicieli sektora marketingu, sprzedaży oraz rozwiązań i technologii je wspierających.

Dorota Natalia Haller od początku października 2017 roku odpowiada w Huawei za strategię i komunikację marketingową w kanałach tradycyjnych i cyfrowych, komunikację marki i produktów, relacje z mediami i liderami opinii oraz PR. Do września 2017 r. pełniła funkcję dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Medicover, gdzie odpowiadała za kompleksowy marketing – tworzenie wartości dla klientów, kreowanie produktów, komunikację, PR oraz rozwój marki Medicover w świecie cyfrowym. Jeszcze wcześniej była związana z branżą finansową. Pełniła również funkcję dyrektora marketingu, produktu i komunikacji w Polskich Liniach Lotniczych LOT.

Comments

comments

248
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...