Dorota Goluch dyrektorką biznesu serwisów internetowych GW

Redakcja PR - 16.11.2018
291

Nowe stanowisko w pionie „Gazety Wyborczej”

W listopadzie br. Dorota Goluch, dotychczasowa redaktor naczelna Wysokieobcasy.pl, została dyrektorką biznesu serwisów internetowych „Gazety Wyborczej”. W nowej roli będzie odpowiadać za rozwój i linię biznesową Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, Magazyn-kuchnia.pl oraz Logo24.pl.

Dyrektor biznesu serwisów internetowych to nowe stanowisko w pionie „Gazety Wyborczej”. Zajmująca je Dorota Goluch będzie ściśle współpracować z działem strategii online dziennika oraz szefami poszczególnych serwisów wydawanych przez „Gazetę Wyborczą” w zakresie definiowania i realizowania ich strategii. Wspierać ją będą także dział technologii – przy projektach dotyczących rozwoju produktów, a także działy sprzedaży i promocji.

 

Dorota Goluch

 

Do tej pory, od września 2017 r., Dorota Goluch była szefową serwisu Wysokieobcasy.pl, odpowiedzialną m.in. za jego nową odsłonę udostępnioną jesienią br. Wcześniej kierowała redakcją serwisu Wyborcza.pl. Jest związania z Agorą od lipca 2014 roku. Poprzednio przez 8 lat pracowała w spółce Eurozet, m.in. jako redaktor wydania i wydawca w Radiu ZET oraz szef newsroomu Radia Plus. Pracę zaczynała jako dziennikarz lokalnych mediów w Lublinie.
 

Internetowe serwisy „Gazety Wyborczej” to przede wszystkim Wyborcza.pl – wraz ze stronami oddziałów lokalnych dziennika, Wysokieobcasy.pl, a także serwisy projektów redakcji, np. Sonar.wyborcza.pl czy BiQdata.pl. Dodatkowo w lipcu 2018 r., po zmianach w segmencie Prasa, „Gazeta Wyborcza” przejęła wydawanie czterech magazynów pionu Czasopisma i jednocześnie dwóch związanych z nimi serwisów internetowych: Magazyn-kuchnia.pl i Logo24.pl. W ten sposób powstał jeden zespół odpowiadający za rozwój prasowego portfolio Agory. Wydawcą wszystkich magazynów „Gazety Wyborczej” jest Joanna Mosiej-Sitek.

Comments

comments

291
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...