Dorota Ciszek

Jerzy Ciszewski - 26.01.2016
23

od 15 lat pracuje w branży public relations

Doradza klientom z branży FMCG, mediów i kultury. Od 15 lat związana z branżą public relations, swoje doświadczenia zdobywała najpierw w agencji reklamowej AMC Studio 4 (dział PR) a następnie w On Board PR.

Specjalizuje się w projektach z zakresu Brand PR. Jest współautorką wielu kampanii m.in. „Zdrowe Zatoki” dla marki Ibuprom Zatoki, „Dobra Przyjemność Każdego Dnia” dla marki Algida – Unilever, koncepcji Modern Gentelman dla Smirnoff Black – Diageo, programu Dni Odporności dla marki Bioaron C. Dla klientów z sektora mediów koordynowała projekty dla HBO, Disney Channel, Disney XD, National Geographic Channel, FOX Life, Comedy Central. Była również odpowiedzialna za opracowanie strategii i wdrożenie komunikacji nowych kanałów: Crime&Investigation i HISTORY.

email: [email protected]
Realizowała lub koordynowała projekty m.in. dla takich klientów, jak: UPC, Goodman International, SEGECE, SGI Baltis (Grupa Komfort), BRE Bank, Bank Millennium, Credit Agricole Bank Polska, KGHM TFI, Dom Maklerski BOŚ, Dollar Financial Corporation, NSZZ Solidarność, Polska Izba Ubezpieczeń, Izba Zarządzających Funduszami i Aktywami, Grünenthal.

Z branżą PR związana jest od blisko 10 lat. Ukończyła socjologię na Uniwersytecie Warszawskim. Jest autorką szkoleń i warsztatów z zakresu komunikacji wewnętrznej a także raportów sektorowych opracowywanych przez On Board.

IMG_1444 (2)

Comments

comments

23
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...