Doradztwo Mediowe i HRlink z pomocą w czasach kryzysu

Informacja Prasowa - 28.05.2020
35

Doradztwo Mediowe i HRlink z pomocą w czasach kryzysu

Doradztwo Mediowe i HRlink z pomocą w czasach kryzysu

Bezpłatne konsultacje reklamowe oferowane przez Doradztwo Mediowe oraz wyjątkowa akcja #HRwspiera prowadzona przez HRlink – to przykłady wybranych działań spółek z Grupy Agora, które mają na celu wsparcie przedsiębiorców oraz pracowników, odczuwających skutki obecnego kryzysu związanego z pandemią.
Doradztwo Mediowe w specjalnej akcji trwającej od kwietnia 2020 r. pomaga swoim obecnym i przyszłym klientom w tworzeniu skutecznej komunikacji marketingowej. Wiele przedsiębiorstw ma obecnie kłopoty finansowe i obawia się o swoją przyszłość. Doradztwo Mediowe oferuje takim biznesom bezpłatne konsultacje reklamowe, podczas których tworzona jest strategia mediowa pozwalająca przedsiębiorcom dotrzeć z reklamą do potencjalnych klientów. Obejmuje ona rekomendacje mediowe, plan skutecznej komunikacji oraz dobór efektywnych narzędzi marketingowych.
– Dla wielu naszych klientów jesteśmy partnerem, który im towarzyszy i wspiera ich od 20 lat. Właśnie dlatego chcemy pomóc tym przedsiębiorcom, którzy mają problemy wynikające z aktualnej sytuacji rynkowej. Mamy nadzieję, że nasze działania zaowocują poprawą kondycji finansowej firm, które wesprzemy w działaniach reklamowych – wyjaśnia Adam Kościelski, dyrektor zarządzający Doradztwa Mediowego.
Z nieodpłatnych konsultacji Doradztwa Mediowego mogą skorzystać wszystkie firmy, niezależnie od branży, liczby pracowników czy statusu prawnego. Przedsiębiorcy mogą przesyłać zgłoszenia w tej sprawie na adres e-mail: [email protected].
Natomiast spółka HRLink wraz z partnerami rozpoczęła akcję #HRwspiera, która łączy wsparcie technologiczne i psychologiczne dla firm oraz pracowników w sytuacji zmiany. Spółka oferuje konkretne działania i realną pomoc – swoisty „opatrunek kompetencyjny” skierowany do wszystkich członków organizacji, którzy muszą zmierzyć się z faktem zwolnień. Hasło przewodnie akcji to „Nie żegnajmy, mówmy do zobaczenia”.
– Zwolnienie pracownika jest dla niego doświadczeniem często naznaczonym ogromnym stresem oraz trudnymi emocjami. Ale zwolnienia odciskają się również piętnem na przełożonych i pracownikach działów HR oraz innych osobach pozostających w firmie. Nie kwestionujemy przyczyn, czy zasadności zwolnień w organizacjach, które zmagają się ze skutkami kryzysu. Naszą akcją chcemy odpowiedzieć na potrzeby zarówno pracodawców, jak i pracowników w tym trudnym czasie – wyjaśnia Arkadiusz Kuchto, prezes HRlink.
Na platformie HRwspiera.pl dostępne są bezpłatnie m.in. baza wiedzy, kreator CV czy oferta szkoleń i webinarów. W ramach portalu działa także platforma z ofertami pracy, z której bez opłat mogą skorzystać przedsiębiorcy. Obejmuje ona m.in.: automatyczną publikację ofert oraz zwiększenie zasięgu ogłoszeń rekrutacyjnych, czy narzędzia z gotowym procesem outplacementu online. HRlink.pl może wesprzeć także tych przedsiębiorców, którzy są zmuszeniu do redukcji etatów, poprzez zaprojektowanie i realizacje „uszytego na miarę” programu zwolnień (indywidualnego lub grupowego) na specjalnych warunkach.
Więcej informacji na temat projektu można znaleźć na stronie HRwspiera.pl.
Doradztwo Mediowe to spółka należąca do Grupy Radiowej Agory, która zajmuje się kompleksową obsługą w zakresie budowania efektywnych strategii marketingowych oraz tworzeniem kampanii wykorzystujących efekt synergii różnych mediów. Spółka oferuje sprzedaż czasu antenowego oraz powierzchni reklamowej, m.in. w Radiu Złote Przeboje, Rock Radiu, Radiu Pogoda, Radiu TOK FM, sieci kin Helios i w internecie.
HRlink (wcześniej Online Technologies HR) to spółka specjalizująca się w optymalizacji i unowocześnianiu procesów e-rekrutacji. Firma ogranicza czas i koszty klientów, udostępniając im HRlink.pl – nowoczesną aplikację do zarządzania rekrutacją, multipostingu ogłoszeń rekrutacyjnych oraz do zarządzania bazą kandydatów i komunikacją z rekrutowanymi osobami. W 2018 i 2019 roku HRlink był jedną z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej według zestawienia „Technology Fast 50 Central Europe” Deloitte. Głównym udziałowcem HRlink jest Agora S.A.

Comments

comments

35
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...