Domówka u Jakuba Grabowskiego

Informacja Prasowa - 29.11.2022
160

Impreza była transmitowana na żywo w Internecie

W niedzielę Jakub Grabowski, wschodząca gwiazda rapu, gościł na domówce znajomych ze świata mediów, sportu, muzyki i Internetu. Impreza miała bardzo nietypową formę, bo była w całości transmitowana na żywo na kanale YouTube i Twitch.tv bukmachera Betclic. W czasie imprezy marka ogłosiła także ważny projekt sponsoringowy.
Przyczynkiem do spotkania u Grabowskiego był niedzielny hit Mistrzostw Świata w Katarze, mecz Hiszpania – Niemcy (zakończony wynikiem 1:1). Goście oglądali również spotkanie Chorwacja – Kanada (4:1). Na imprezie pojawili się m.in. raperzy: Krzy Krzysztof, Filipek, BoberKoro i Kizo, artyści DJ Moyes i Jędrzej Wise, piłkarz Unionu Berlin Tymoteusz Puchacz, były piłkarz, reprezentant i dyrektor reprezentacji Polski Tomasz Iwan, dziennikarz sportowy Michał Pol, YouTuberzy Jcob i Zwykły Kibic oraz influencer i reporter Mateusz Kaniowski.
Widzowie nie mogli narzekać na nudę, bo Betclic wspólnie z gospodarzem przygotował dla gości wiele atrakcji. Imprezowicze przypomnieli sobie kultowe gry wideo: Heroes of Might & Magic III, Deluxe Ski Jumping, Pro Evolution Soccer 6 i Tekken 4. Michał Pol poprowadził zawody w jedzeniu pączków na czas. Goście rywalizowali także w wyciskaniu ciężarów czy robieniu „deski”, grali w kalambury i układali klocki LEGO. Nie zabrakło również, oczywiście, typowania, długich rozmów o piłce oraz konkursów z nagrodami. W czasie transmisji Betclic rozdał widzom we freebetach (darmowe zakłady) 5 000 zł.
W czasie imprezy Betclic ogłosił oficjalnie sponsoring jednego z najistotniejszych wydarzeń w świecie freestyle’u w Polsce – Bitwy o Południe, która odbędzie się 7 stycznia w Katowicach. Przypomnijmy – bukmacher jest także organizatorem Betclic Rap Royale, bitwy z największą pulą nagród w historii polskiego freestyle’u, która odbyła się 11 sierpnia podczas Polish Hip-Hop Festival w Płocku.
Akcja reklamowała ofertę Betclic na Mistrzostwa Świata w Katarze. Transmisję na YouTube i Twitch.tv obejrzało w sumie ponad 150 000 widzów.
Cały zapis trwającej ponad 6 godzin domówki dostępny jest do obejrzenia tutaj: LINK

Comments

comments

160
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...