Dominika Telega-Bałdyga i Piotr Kabała dyrektorami w Havas PR

Redakcja PR - 06.09.2018
155

Do zespołu agencji Havas PR dołączyli Dominika Telega-Bałdyg i Piotr Kabała.

Telega-Bałdyg – jako associate director – prowadzi dział brand&content. Piotr Kabała został consulting directorem i zarządza zespołem CSR&education.

Associate director

Dominika Telega-Bałdyga wcześniej pracowała między innymi w takich agencjach jak Weber-Shandwick, On Board PR i ComPress. Jest pomysłodawczynią i realizatorką niestandardowych projektów dla branży HoReCa w kraju i za granicą, w tym m.in. Seoul Gourmet, Lexus Hybrid Cuisine i Nespresso Art&Business Trips.

Telega-Bałdyga to absolwentka studiów dziennikarskich w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim.

 

 

Consulting director

Piotr Kabała z branżą PR związany jest od 20 lat. Pracował zarówno po stronie międzynarodowych agencji PR (m.in. w Burson-Marsteller, Hill & Knowlton, Ogilvy Public Relations Worldwide) jak i korporacji.

Był odpowiedzialny za zewnętrzną i wewnętrzną komunikację Discovery Networks CEEMEA na 13 rynkach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej. Doświadczenie zdobywał także w fundacji WWF Polska. Portfolio obsługiwanych przez niego klientów i marki obejmuje m.in. Microsoft, Unilever, Nestle, Danone, Starbucks Coffee, Eurocash, Orange czy IKEA. Jest absolwentem Instytutu Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego.

W ramach obecnej struktury agencji Havas PR funkcjonują cztery departamenty: reputation management, corporate & local community relations, brand & content oraz CSR & education.

 

 

Havas PR Warsaw, razem z Havas Warsaw i Havas Engage, wchodzi w skład Havas Creative Group Poland. Agencja jest obecna na polskim rynku od 2003 roku.

Comments

comments

155
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...