Dominika Szczechowicz o nowym logo Hanami Communications

Informacja Prasowa - 08.07.2019
129

Dominika Szczechowicz, twórca nowego logo Hanami Communications, mówi o swoim podejściu do prośby o nowy znak

Nowe logo HANAMI COMMUNICATIONS nawiązuje prostą formą do japońskich kamonów ( 家紋 kamon ) czyli herbów określających wielkie japońskie rody. Ich forma była bardzo graficzna i zaczerpnięta w większości z natury (fale morskie, wydmy, błyskawice, góry, zwierzęta, rośliny).

Hanami to wspaniały wiosenny zwyczaj podziwiania kwiatów wiśni (花見 hanami), dlatego w logo Hanami Communications musiała oczywiście pojawić się „zgrafizowana” japońska sakura, a że Hanami Communications rządzona jest twardą męską ręką, nie mogło być mowy o zbyt delikatnym kwiecistym różu, kolor znaku jest mocny i zdecydowany.

Każda szanująca się japońska rodzina ma swój kamon. Ma go oczywiście i sam Cesarz, ma Biuro Premiera, ma każda licząca się instytucja. Ma go już teraz zatem i Hanami Communications.

***

Dominika Szczechowicz – grafik, ukończyła studia na warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Projektantka magazynów, książek, reklam, biżuterii, wnętrz i niesamowitych podróży do Japonii.Wieloletnia dyrektor artystyczna Cosmopolitan i Newsweek Polska. Współprojektantka serwisu JapanTimes. Konsultant do spraw projektowania oraz zarządzania zespołami kreatywnymi.

Autorka bloga Wszystkiego japońskiego
Pasjonatka i propagatorka ducha ZEN oraz japońskiej sztuki prostoty w każdej dziedzinie życia.

Dominika Szczechowicz

 

Hanami Communications powstało w lutym 2018 roku. Założycielem agencji jest Jerzy Ciszewski. Agencja świadczy usługi związane z social media, komunikacją wewnętrzną i korporacyjną, sytuacjami kryzysowymi, media relations, szkoleniami medialnymi.

Comments

comments

129
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...