Dołóż się do łóżka – kampania fundraisingowa Fundacji Instytutu Matki i Dziecka

Informacja Prasowa - 30.05.2019
103

Dołóż się do łóżka - kampania fundraisingowa Fundacji Instytutu Matki i Dziecka

Milion złotych – tyle potrzeba, by wymienić 97 łóżek szpitalnych w Instytucie Matki i Dziecka na nowe. “Dołóż się do łóżka!” to hasło kampanii, która ruszyła 30 maja 2019 roku.

Fundacja Instytutu Matki i Dziecka rozpoczyna kampanię „Dołóż się do łóżka!”, która ma na celu zebranie funduszy na zakup nowych łóżek szpitalnych oraz wsparcie dalszych remontów Instytutu Matki i Dziecka.

W ramach kampanii uruchomiona została strona internetowa www.dołóżsiędołóżka.pl, gdzie można zobaczyć spot, w którym wystąpili: Anna Mucha, Oliwier Janiak oraz inni Przyjaciele Instytutu Matki i Dziecka – Pracownicy, Krewni i Znajomi.

Nasza codzienna praca skupiona jest wokół Instytutu Matki i Dziecka, placówki medycznej z blisko 70-letnią historią – mówi Dorota Kleszczewska, Prezes Fundacji – Kupujemy sprzęt medyczny, wspieramy finansowo remonty i pomagamy podopiecznym. W tym roku chcemy wymienić łóżka szpitalne na nowe. Bo łóżko to coś znacznie więcej niż mebel. W nim odpoczywamy, czytamy i, niestety, chorujemy – wyjaśnia platformę komunikacyjną opartą o hasło “Łóżko to coś więcej niż mebel”.

Instytut Matki i Dziecka jest ośrodkiem o trzecim stopniu referencyjności w dziedzinie perinatologii oraz ośrodkiem badawczym i opiniotwórczym. Zapewnia ochronę zdrowia Matek i Dzieci na każdym etapie ciąży i dzieciństwa.

Za spot odpowiada Foxar Studio, zakup mediów – Digital Resolution.

 

Comments

comments

103
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...