Dodruk pierwszego numeru „Vogue’a”

Redakcja PR - 08.03.2018
279

Dodruk pierwszego numeru "Vogue'a"

Jak podaje Presserwis, po raz pierwszy na polskim rynku magazyn „Vogue” ukazał się 14 lutego br. W tej chwili wydawca ze względu na znaczne zainteresowanie numerem ponownie zdecydował się na druk.

Jak podaje Szymon Machnikowski, marketing and PR director polskiej edycji „Vogue’a” firma ze względu na prestiż posiada znaczne wpływy na reakcję rynku, co za tym idzie podjęto decyzję o dodruku magazynu. Najważniejsze informacje mają zostać podane po zakończeniu sprzedaży.

Redakcja Vogue nie podaje informacji odnośnie decyzji związanej z dodrukiem ani jego ilością w ostatecznej formie. Zanim „Vogue” pojawił się po raz pierwszy na polskim rynku, 14 lutego br. okładka magazynu została ukazana w internecie. Zdjęcie autorstwa Juergen Teller, fotografa odpowiedzialnego za sesje dla francuskich, angielskich, włoskich  i amerykańskich z Anją Rubik i Małgorzatą Belą zostało umieszczone na okładce pierwszego polskiego numeru, który ukazał się w nakładzie 150 tys. sztuk.

Zdjęcie umieszczone na okładce wywołało liczne kontrowersje i zyskało zwolenników jak i przeciwników. Okładka wiele razy została przerabiana i ukazywana w różnych wersjach przez internautów.

Dziennikarze jednogłośnie orzekli, że promocja „Vogue’a” zapewni magazynowi magazynowi ogromny rozgłos i zainteresowanie. Kolejny numer magazynu ma ukazać się 14 marca br.

 

Zobacz też : Vogue bije rekordy także w social mediach 

Na podstawie Press.pl

Comments

comments

279
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...