Doda, Duda i… Raport medialny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Informacja Prasowa - 29.11.2016
138

Incydent podczas gali "Super Expressu" - analiza PSMM

Gala z okazji 25-lecia dziennika Super Express przeszła do historii za sprawą wręczenia tortu prezydentowi Andrzejowi Dudzie przez Dodę, ubraną w dosyć frywolną kreację. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” sprawdził, jak polskie media zareagowały na ten incydent.

Uroczysta, jubileuszowa gala dziennika Super Express odbyła się 22 listopada w Teatrze Polskim. W wydarzeniu wzięło udział wielu celebrytów i znanych osobistości ze świata polityki, co bezpośrednio przełożyło się na medialność eventu. Jednak całe show skradła Doda, która poczęstowała tortem głowę państwa, w prześwitującym stroju.

W dniach 21 – 24 listopada na temat wydarzenia ukazało się 23,7 tys. doniesień, z czego 99 proc. pochodziło z social media. Internauci w ciągu 4 dni w mediach społecznościowych opublikowali 23 096 wpisów i komentarzy. W mediach tradycyjnych najwięcej informacji dotyczyło portali internetowych (137), RTV (52) i prasy (11).

Przysłowiową wisienką na torcie okazała się dla Super Expressu wartość ekwiwalentu reklamowego*, która  wyniosła ponad 3 mln złotych.

Wykres 1. Infografika na temat medialności 25. urodzin Super Expressu, 21-24 listopada 2016 r.

Wykres 1. Infografika na temat medialności 25. urodzin Super Expressu, 21-24 listopada 2016 r.

 

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wyraża zgodę na pełną lub częściową publikację materiałów pod warunkiem podania źródła (pełna nazwa firmy: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów). W przypadku wykorzystania grafik należy wskazać źródło (nazwę firmy lub logotyp) przy każdym wykresie.

 

*Ekwiwalent reklamowy (AVE) (AVE) to wartość przekazu obliczana na podstawie cenników reklamowyh, czyli koszt umieszczenia w danym tytule, portalu, kanale RTV reklamy, o takich samych parametrach jak zmonitorowana informacja.

Najlepsze brandy w polskich mediach – Top Marka 2016

Brad i Angelina: rozwód wszech czasów – raport PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

 

Comments

comments

138
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...