„Dobry Głos dla Firm” – muzyczna kampania ING

Redakcja PR - 05.11.2018
78

GONG dla ING Banku Śląskiego

W nowej kampanii agencji GONG dla ING Banku Śląskiego internauci piszą dobre opinie o firmach, a Mela Koteluk i Paweł Domagała zamieniają je w piosenki. Dzięki temu, dobre opinie niosą się po sieci jak dobra muzyka.

„Dobry Głos dla Firm” to nazwa kampanii, która ma pomóc firmom zdobywać nowych klientów, dzięki większej liczbie dobrych opinii. Żeby o dobrych opiniach zrobiło się naprawdę głośno, ich treści stają się tekstami piosenek, które w krótkich klipach śpiewają Mela Koteluk i Paweł Domagała.

Wraz ze startem kampanii w internecie pojawił się spot zachęcający użytkowników do zostawiania swoich opinii na stronie www.glosdlafirm.pl oraz pierwsze interpretacje artystów na temat dobrych opinii, znalezionych wcześniej w sieci – napisanych przez zadowolonych klientów. Dobre opinie o firmach zbiera także powołany do życia chatbot, który komunikuje się z użytkownikami przez aplikację Messenger.

W ramach kampanii, w piosenki zamieni się kilkadziesiąt opinii spośród tych, zebranych od zadowolonych użytkowników. Każdy wyróżniony tekst zyska dedykowaną aranżację muzyczną i oprawę wizualną, a do sieci trafi za pośrednictwem strony www.glosdlafirm.pl i youtube’owego kanału ING Banku Śląskiego.

Kampania będzie trwać od 5 do 30 listopada 2018 roku. Za reżyserię każdego z filmów odpowiada Julia Rogowska, a za produkcję Papaya Films.

Poniżej teaser akcji, zapraszający do dzielenia się opiniami.

Comments

comments

78
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...