Dobra muzyka i wszystko gra

Informacja Prasowa - 02.10.2017
169

Dobra muzyka i wszystko gra

 października br. wystartuje kampania wizerunkowa Meloradia. Jej hasłem przewodnim będzie liner stacji: „Dobra muzyka i wszystko gra”. Od poniedziałku, 2 października br., będzie można również kupić dwupłytową składankę z największymi przebojami: „Meloradio. Dobra muzyka i wszystko gra”.

Meloradio – najmłodsza stacja Eurozet – jest radiem o profilu „easy listening”, gdzie słuchacze znajdą klimatyczne przeboje ostatnich pięciu dekad i współczesne utwory, które mają wprawiać w dobry nastrój.

Chcemy podkreślać muzyczność i przyjemny klimat słuchania  Meloradia. To, że Melo pozwala się odprężyć i powoduje, że czas płynie  wolniej-MÓWI AGNIESZKA SZOZDA, DYREKTOR MARKETINGU GRUPY EUROZET

Wraz z kampanią startuje  również sprzedaż dwupłytowej składanki „Meloradio. Dobra muzyka i  wszystko gra”, wydanej nakładem Sony Music. Spoty  będzie można oglądać w telewizji, internecie oraz kinach (sieć kin Helios oraz  Multikina). Pojawią się również citylighty, ekrany ledowe, siatki na  autobusach i plakaty w komunikacji miejskiej w 21 miastach Polski, w których gra Meloradio.
Za pomysł i kreację odpowiada zespół działów marketingu i online Grupy Eurozet. Planowaniem mediów zajęły się Dom Mediowy Zenith oraz dział online Grupy Eurozet.

Comments

comments

169
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...