string(101) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/09/meloradio-960x500.jpg');"
string(75) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/09/meloradio-960x500.jpg"
Dobra muzyka i wszystko gra
października br. wystartuje kampania wizerunkowa Meloradia. Jej hasłem przewodnim będzie liner stacji: „Dobra muzyka i wszystko gra”. Od poniedziałku, 2 października br., będzie można również kupić dwupłytową składankę z największymi przebojami: „Meloradio. Dobra muzyka i wszystko gra”.
Meloradio – najmłodsza stacja Eurozet – jest radiem o profilu „easy listening”, gdzie słuchacze znajdą klimatyczne przeboje ostatnich pięciu dekad i współczesne utwory, które mają wprawiać w dobry nastrój.
Chcemy podkreślać muzyczność i przyjemny klimat słuchania Meloradia. To, że Melo pozwala się odprężyć i powoduje, że czas płynie wolniej-MÓWI AGNIESZKA SZOZDA, DYREKTOR MARKETINGU GRUPY EUROZET
Wraz z kampanią startuje również sprzedaż dwupłytowej składanki „Meloradio. Dobra muzyka i wszystko gra”, wydanej nakładem Sony Music. Spoty będzie można oglądać w telewizji, internecie oraz kinach (sieć kin Helios oraz Multikina). Pojawią się również citylighty, ekrany ledowe, siatki na autobusach i plakaty w komunikacji miejskiej w 21 miastach Polski, w których gra Meloradio.
Za pomysł i kreację odpowiada zespół działów marketingu i online Grupy Eurozet. Planowaniem mediów zajęły się Dom Mediowy Zenith oraz dział online Grupy Eurozet.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...