Dobra muzyka i wszystko gra

Informacja Prasowa - 02.10.2017
188

Dobra muzyka i wszystko gra

 października br. wystartuje kampania wizerunkowa Meloradia. Jej hasłem przewodnim będzie liner stacji: „Dobra muzyka i wszystko gra”. Od poniedziałku, 2 października br., będzie można również kupić dwupłytową składankę z największymi przebojami: „Meloradio. Dobra muzyka i wszystko gra”.

Meloradio – najmłodsza stacja Eurozet – jest radiem o profilu „easy listening”, gdzie słuchacze znajdą klimatyczne przeboje ostatnich pięciu dekad i współczesne utwory, które mają wprawiać w dobry nastrój.

Chcemy podkreślać muzyczność i przyjemny klimat słuchania  Meloradia. To, że Melo pozwala się odprężyć i powoduje, że czas płynie  wolniej-MÓWI AGNIESZKA SZOZDA, DYREKTOR MARKETINGU GRUPY EUROZET

Wraz z kampanią startuje  również sprzedaż dwupłytowej składanki „Meloradio. Dobra muzyka i  wszystko gra”, wydanej nakładem Sony Music. Spoty  będzie można oglądać w telewizji, internecie oraz kinach (sieć kin Helios oraz  Multikina). Pojawią się również citylighty, ekrany ledowe, siatki na  autobusach i plakaty w komunikacji miejskiej w 21 miastach Polski, w których gra Meloradio.
Za pomysł i kreację odpowiada zespół działów marketingu i online Grupy Eurozet. Planowaniem mediów zajęły się Dom Mediowy Zenith oraz dział online Grupy Eurozet.

Comments

comments

188
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...