Do zespołu agencji MOMA dołączyła Patrycja Sopalska

Informacja Prasowa - 31.07.2018
47

Do zespołu agencji MOMA dołączyła Patrycja Sopalska

Zespół katowickiej agencji MOMA powiększył się o kolejnego specjalistę. Patrycja Sopalska zasiliła team ekspertów, który agencja konsekwentnie buduje od początku swojej działalności.

– Postawiliśmy na jakość – mówi Monika Śleziońska, współwłaścicielka agencji MOMA – Nie chcemy rozwijać agencji w stronę wieloosobowego zespołu, ale dobieramy pracowników o określonych, wysokich kompetencjach i wieloletnim doświadczeniu, by dostarczać naszym klientom obsługę na najwyższym poziomie.

Patrycja Sopalska zajęła w MOMA stanowisko Head of PR. Tym samym została w agencji głównym specjalistą ds. relacji medialnych. Nowy pracownik agencji został oddelegowany do współprowadzenia obsługi komunikacyjnej Areny Gliwice z Martą Cała-Sturzbecher.

Do agencji MOMA Patrycja Sopalska przeszła z Grupy PRC. Jako Dyrektor Działu Zarządzania Projektami była odpowiedzialna za projekty z zakresu marketingu, komunikacji medialnej, event marketingu oraz promocji podmiotów prywatnych i spółek samorządowych. Obsługiwała m.in. Europejski Kongres MŚP w Katowicach, Technopark Łódź, Miasto Piotrków Trybunalski, MASTER – Odpady i Energia oraz zajmowała się organizacją wydarzeń i konferencji branżowych.

Dołączenie do zespołu MOMA kolejnego eksperta zbiegło się w czasie ze zmianami wewnątrz agencji. Zajmująca wcześniej stanowisko eskperta ds. PR Marta Cała-Sturzbecher przeszła w obszar szkoleń, marketingu wewnętrznego i employer brandingu, obejmując stanowisko Head of People Development. To efekt rozwoju agencji w kierunku wsparcia zarządzania ludźmi oraz zrealizowanych projektów – MOMA ma na swoim koncie opracowanie standardów klienta dla jednej z największych sieci handlowych w naszym kraju oraz opracowane i wdrożone strategie z zakresu marketingu wewnętrznego i EB.

Silną stroną agencji MOMA są strategie marketingowe. Nad tym działem od początku czuwa Monika Śleziońska, zajmująca stanowisko Head of Strategy. Czwartym ekspertem jest Gabriela Cerowska – Head of Project Management, która dzięki kompetencjom menadżerskim zarządza projektami agencji i outsourcowanymi usługami. Tym samym specjaliści MOMA kompetencjami zapewniają swoim klientom pełen zakres usług marketingowych i komunikacyjnych.

Comments

comments

47
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...