Do SAR dołączają nowi członkowie

Informacja Prasowa - 29.08.2022
77

Cut The Mustard oraz Nieagencja.

Do SAR dołączają nowi członkowie

Do grona członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR dołączyły dwie agencje – Cut The Mustard oraz Nieagencja.

Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Do jej stałych klientów należą m.in. H&M, Electrolux, Klarna, Kompania Piwowarska, Lavazza, Polpharma, Sokołów czy Dawtona. Agencja ma na swoim koncie także organizację szeregu imprez muzyczno-eventowych dla takich marek, jak Reebok, H&M czy Lech.

Cut The Mustard we wrześniu br. obchodzi swoje szóste urodziny. To czas, który bardzo dobrze wykorzystaliśmy, budując rozpoznawalną markę na rynku agencji reklamowych. Współpracujemy od lat zarówno z międzynarodowymi, jak i lokalnymi klientami, wspólnie tworząc wyróżnialne, ale i efektywne działania marketingowe. Rok do roku zdobywając przy tym najważniejsze nagrody w branży. Nie miałoby to miejsca bez naszych ludzi – ambitnego, kreatywnego, niezwykle merytorycznego, ale i po prostu fajnego zespołu, który tworzy naszą już 42-osobową agencję. Uznaliśmy, że to dobry moment dla nas, aby dołączyć do struktur SAR. Jest to naturalny krok w rozwoju agencji oraz potwierdzenie naszej pozycji na rynku. Dla nas to także możliwość wsparcia branży naszymi kompetencjami i pomysłami – mówi Karolina Witecka, współwłaścicielka i dyrektor zarządzająca w Cut The Mustard.

Nieagencja to firma, która pomaga organizacjom w budowaniu strategii marketingowych przyszłości. Zajmuje się wsparciem sprzedaży, storytellingiem, impact marketingiem oraz koordynacją procesów marketingowych. W każdym działaniu uwzględnia aspekty ESG i CSR.

Jako Nieagencja jesteśmy rebel. Rebel, a nie rewolucja – to jest klucz do naszego działania. Nie mówimy „nie” wszystkiemu. Nie uważamy, że branża marketingowa, czy w ogóle marketing, jest zły (jak wtedy moglibyśmy się nim zajmować?). Uważamy, że trzeba robić swoje i nieść kaganek komunikacyjnej oświaty. Właśnie na tym chcemy się skupić w SAR. Chcemy uczyć się od innych, ale też wzajemnie inspirować i pokazać, że model Nieagencji oparty o filar impact i smart może sprawnie działać, zarówno dziś jak i jutro. powiedział Marcin Żukowski, członek zarządu w Nieagencja.

Obecnie Stowarzyszenie liczy 126 podmiotów.

 

***

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową. Obecnie są to 124 podmioty: agencje full service, agencje mediowe, agencje brand design & consulting, agencje eventowe, agencje interaktywne, domy produkcyjne i agencje AdTech. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR obejmuje opracowywanie, systematyzowanie i popularyzowanie standardów przetargowych oraz dobrych praktyk biznesowych, organizowanie szkoleń, seminariów i edukowanie kadr, a także prowadzenie badań branżowych. Oprócz tego SAR wraz Konfederacją Lewiatan prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award oraz KTR. Od 1999 r. SAR jest członkiem European Association of Communications Agencies (EACA).  W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions. www.sar.org.pl

Comments

comments

77
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...