Do Hill+Knowlton Strategies dołączyła firma Medicover Polska

Informacja Prasowa - 18.08.2017
15

Do Hill+Knowlton Strategies dołączyła firma Medicover Polska

Z początkiem lipca do portfolio Klientów agencji Hill+Knowlton Strategies dołączyła firma Medicover Polska – jedna z wiodących firm świadczących kompleksową opiekę medyczną, obejmującą usługi ambulatoryjne, diagnostykę laboratoryjną, obrazową i opiekę szpitalną w formie abonamentów i ubezpieczeń medycznych, jak i oferty indywidualnej.

Do zadań agencji należy wsparcie Medicover w wybranych projektach z obszaru komunikacji korporacyjnej i produktowej, a także doradztwo w zakresie strategii komunikacyjnej firmy.Z ramienia agencji za obsługę klienta odpowiada Katarzyna Walewska (Associate), reprezentująca Praktykę Healthcare w Departamencie Komunikacji Marketingowej, który jest kierowany przez Katarzynę Fabjaniak (Group Account Director).Umowa o współpracy z Klientem została zawarta na czas nieokreślony i obejmuję współpracę przy wybranych projektach.

Medicover Polska jest częścią Medicover – wiodącej międzynarodowej spółki świadczącej usługi opieki zdrowotnej i usługi diagnostyczne działającej od 1995 r. (www.medicover.com). Firma obecna jest we wszystkich regionach Polski. Na koniec 2016 roku posiadała 31 centrów medycznych oraz 1800 placówek współpracujących i partnerskich. Do końca 2016 roku firma miała pod opieką 647 tys. pacjentów. Od 2009 roku firma posiada również własny wielospecjalistyczny Szpital Medicover na warszawskim Wilanowie.

Jako firma medyczna, Medicover w Polsce od ponad 20 lat zapewnia swoim pacjentom pełną opiekę medyczną, obejmującą usługi ambulatoryjne, diagnostykę laboratoryjną i obrazową, stomatologię aż po kompleksową opiekę szpitalną. Usługi dostępne w formie abonamentów i ubezpieczeń medycznych kierowane są zarówno do firm, jak i klientów indywidualnych.

Comments

comments

15
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...