Do grona klientów Big Picture dołączyła sieć drogerii Super-Pharm

Informacja Prasowa - 10.01.2020
49

Do grona klientów Big Picture dołączyła sieć drogerii Super-Pharm

Agencja zajmie się doradztwem strategicznym oraz całościową obsługą firmy w obszarze public relations, w tym relacjami z mediami, obsługą biura prasowego oraz realizacją projektów specjalnych.

Super-Pharm to istniejący w Polsce od 2018 roku koncept, który opiera się na unikalnym połączeniu trzech działów: drogerii, apteki i perfumerii w jednym miejscu. Niedawno marka poszerzyła swoje salony stacjonarne o kolejną część – Super-Pharm Optic, oferującą profesjonalne produkty i usługi optyczne, w tym kompleksowe badanie wzroku przez wykwalifikowanych optometrystów.

Współpraca Big Picture i Super-Pharm rozpoczęła się w IV kwartale 2019 r., kiedy marka komunikowała wdrożenie nowej wersji programu lojalnościowego dla swoich konsumentów. Zainicjowany blisko dekadę temu Klub LifeStyle, jeden z pierwszych konsumenckich programów lojalnościowych w Polsce, w październiku zaskoczył klubowiczów nowymi funkcjonalnościami. Agencja Big Picture poprowadziła wtedy całość działań z zakresu komunikacji lifestylowej oraz korporacyjnej.

 

„Po latach pracy z liderami rynku zarówno farmaceutycznego, jak i beauty, łączymy pod jednym dachem szerokie kompetencje, dzięki którym jesteśmy wartościowym partnerem dla Super-Pharm. Klient tej skali, osadzony na tak licznych polach biznesu, potrzebuje agencji, która jest w stanie w jednym zespole zaoferować mu kompleksowe wsparcie – od PR produktowego, znajomości trendów i influencer relations, przez PR korporacyjny i kryzysowy, po public affairs”– mówi Hanna Waśko, CEO Big Picture.

 

W ramach umowy Big Picture będzie odpowiadać za pełen zakres działań komunikacyjnych, w tym opracowanie strategii komunikacji, media relations, kompleksowe prowadzenie biura prasowego, organizację konferencji prasowych i wysyłek kreatywnych oraz prowadzenie projektów specjalnych.Koordynacją działań po stronie agencji Big Picture zajmie się Aleksandra Kiljan, PR Consultant, która na co dzień odpowiada m.in. za projekty marek premium, w zespole lifestyle prowadzonym przez Kamilę Kończak. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Comments

comments

49
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...