Dedykowany zespół będzie odpowiedzialny za działania z zakresu media relations oraz influencer marketingu, a także projektów specjalnych.
Marka bonprix nawiązała współpracę z agencją Big Picture. Dedykowany zespół będzie odpowiedzialny za działania z zakresu media relations oraz influencer marketingu, a także projektów specjalnych.
bonprix to marka modowa, będąca częścią Otto Group, światowego lidera w sektorze
e-commerce. Obecna w ponad 25 krajach, łączy w sobie styl, dostępność i zrównoważone podejście do mody. Słynie z inspirujących kolekcji zgodnych z aktualnymi trendami,
a kluczowymi wartościami są uniwersalność oraz inkluzywność. Marka stara się reprezentować różnorodność rozmiarów, typów ciała i stylu życia swoich klientów.
Agencja Big Picture posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów lifestylowych, w tym dla marek z sektora fashion. W ramach współpracy z bonprix, Big Picture opracuje i wdroży kompleksową strategię komunikacji, uwzględniającą specyfikę polskiego rynku, obejmującą działania mediowe oraz współpracę z kluczowymi liderami opinii. Celem jest kreowanie wizerunku bonprix jako dynamicznej i innowacyjnej marki, dostosowanej do zmieniających się potrzeb współczesnych konsumentów. Agencja będzie odpowiedzialna za media relations, influencer marketing, a także realizację projektów specjalnych, które podkreślą wyjątkowość oferty bonprix, jednocześnie zwiększając rozpoznawalność brandu.
Współpraca z bonprix została rozpoczęta w styczniu tego roku i ma charakter długofalowy. Obsługą klienta w agencji zajmuje się zespół w składzie: Ewa Gołaszewska-Pacek, Senior PR Consultant, oraz Oliwia Ośko, PR Executive. Całość działań koordynuje Monika Roth, Head of Lifestyle Communications. Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu.
Comments
