Do grona agencji Związku Firm PR dołącza PR Calling

Jerzy Ciszewski - 05.02.2025
26

 Obecna na polskim rynku od 2014 roku, PR Calling specjalizuje się w kompleksowym budowaniu wizerunku liderów technologicznych

PR Calling to kolejna agencja, która w tym roku dołącza do Związku Firm Public Relations. Poprzez członkostwo w ZFPR, firma aktywnie włącza się w działania na rzecz rozwoju oraz profesjonalizacji branży PR w Polsce, a także tworzenia i dbania o najwyższe standardy etyczne.

 Obecna na polskim rynku od 2014 roku, PR Calling specjalizuje się w kompleksowym budowaniu wizerunku liderów technologicznych. Agencja wspiera klientów w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych, łącząc PR korporacyjny, brand storytelling, employer branding i digital PR. PR Calling znana jest z innowacyjnego podejścia do komunikacji, które pozwala klientom skutecznie docierać do kluczowych grup odbiorców i wzmacniać ich pozycję na rynku.

Jest to możliwe dzięki specjalistycznej wiedzy zespołu PR Calling, popartej praktyką w określonych segmentach rynku i działaniu w oparciu o unikalne procesy. Agencja pracuje w ramach hubów kompetencyjnych, co pozwala na skuteczne łączenie wiedzy eksperckiej z elastycznym podejściem do komunikacji.

– Dołączenie do ZFPR to dla nas istotny krok w umacnianiu pozycji PR Calling jako agencji, która oferuje kompleksowe podejście do budowania wizerunku i najwyższej jakości usługi. Członkostwo w Związku Firm Public Relations to dla nas nie tylko potwierdzenie naszego zaangażowania w przestrzeganie najwyższych standardów branżowych, ale również możliwość wymiany doświadczeń i współpracy z najlepszymi w branży – mówi Katarzyna Dworzyńska, CEO PR Calling.

Od ponad dekady PR Calling buduje wizerunek marek w sposób strategiczny i wielowymiarowy, wykorzystując różne narzędzia komunikacji. Naszym celem jest tworzenie spójnych i efektywnych strategii, które realnie wpływają na pozycję naszych klientów na rynku – dodaje Marta Tyszer, Managing Partner, PR Calling.

W ciągu kilkunastu lat działalności PR Calling budowało ekspercki wizerunek takich liderów technologicznych jak PayU, PayPo, PayTel, iTaxi, Alsendo, Audioteka, Mindshare, Billennium i Morizon, a także Lendi, Flying Bisons, SmartLunch, Talent Place czy Traffit.

Comments

comments

26
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...